|
kletskopke
|
Geplaatst op 12-01-2011, 11:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi ben gast van 40 ...heb veel gezien weinig meegemaakt .mijn knappe neukvriendin en ik willen wat research doen ivm trio .. ik zelf heb al paar x MMV gedaan wel voor haar te verwennen .maar binnenkort wil ze mij verassen met een ectra meid erbij ..ben nederig genoeg om toe te geven dat ik geen superman ben ...hoor wel eens verhalen dat jij de aandacht over de twee partners eerlijk moet verdelen ...maar hoe en wat //??hier zullen zeker wel eens mensen passeren met eige ervaring ... wat raden jullie mij aan ....pfffff als ik het allemaal niet zo lekker vond dan gebruikte ik mijne pc voor te gamem >....tips welkom bedankt alvast voor de moeite
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
hou van geile facial lover meiden |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kletskopke
|
Geplaatst op 13-01-2011, 01:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
weet je ik heb een beetje shrik voor mijn maatje een slecht gevoel te geven omdat ik mischien iets te gretig van een mals sappig nieuw stukje ga proeven ja wij mannen blijven toch kinderen alleen het speelgoed veranderd door de jaren ..wat kan ik mijn maatje het beste zeggen haar mee op gemak stellen zodat ik toch maximaal kan genieten ...nog zoiets moet ik klaar kome op mijn vast maatje en zou ze graakt zijn mocht ik mn roede leegmaken op onze verovering ???stomme dingen waar ik nooit bij stil heb gestaan totda ze het aanbieden weeeknd van de 22sste offer ik het wit van mijn ogen op om in zaad te worden omge zet
|
|
|
|
hou van geile facial lover meiden |
|
|
|
|
|
|
pet20
|
Geplaatst op 14-01-2011, 00:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je maakt al veel te grote fout, je gaat te veel na denken van voor af dat belooft al helemaal niet veel goed tijdens tenzij je wil dat de verkeerde lichaamsdelen gaat gebruiken.
maar zo als je vrouw zij is om jou te verrassen dus probeer je 60% op haar te richten en 40^% op je vrouw want die heb je de dag er na nog om goed te maken. voor de rest bespaar zo veel mogelijk energie want je hoeft nu binnen 5-30-1 uur klaar te zijn de bedoeling is dat lang bezig bent dan kan je ze makkelijker bevredigen beide, voor de rest vetrouw gewoon op je gevoel voor timing en wat je moet doen en ga niet bij alles te veel na denken.
en spoor ze aan om elkaar te verwennen bedoel je met niet al hooi op je vork schepen das niet echt wijs voor de rest kan niet veel meer over zeggen
behalve have fun en doe je best
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|