|
easycomenevergo
|
Geplaatst op 07-01-2011, 02:54 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Jij bent een cuckold die voor zijn cuckoldress al tijden aan het zoeken is naar een goede bull. Je wilt niet zomaar een fysiek sterke man. Je wilt een blanke man die intellectueel zwaar superieur is aan jou. Jij bent niet alleen zwak en zielig, maar ook nog dom vergeleken met mij. Wat kan jij nou al met al bereiken in de wereld? Het is in het belang van de genenpoel dat mijn superieure genen voortgezet worden in plaats van de jouwe. Voor het kind is het het beste, ten eerste zal hij niet zo'n misselijkmakende slappeling worden als jij. En ten tweede zal hij of zij een geweldige carriere tegemoet gaan waarvan jij niet eens zal durven dromen. Op het 14e levensjaar zijn zijn of haar intellectuele vermogens al ver ontstegen.
Als jij je hierin herkent ben ik er gelukkig om dit voor je te regelen. Mijn hele computer wordt afgeschermd, en je zult nooit weten wie ik ben of kunnen terugvinden. Je mag niet bij de breeding aanwezig zijn. De breeding gebeurt een week lang elke dag tijdens haar meest vruchtbare periode.
blank bruin haar groene ogen 1.85 90 kilo schoenmaat 48
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|