graagnaakt Geplaatst op 03-01-2011, 20:01
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Welke man(nen) of vrouw(en), leeftijd speelt geen rol, wil mij eens in de ballen trappen? Zolang ik blijf rechtstaan wil dit zeggen: ga maar door, als ik op de grond lig kan je ook doorgaan tenzij ik een afgesproken stop-woord zeg.
Ik ben van regio Mechelen.

meld dit bericht aan een moderator

Superbreda Geplaatst op 03-01-2011, 22:03
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

alleen het idee al

AUWWW

graagnaakt Geplaatst op 04-01-2011, 23:55
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Het klinkt vrij pijnlijk maar heb het spijtig genoeg nog nooit voorgehad dat men er in trapte. Daarom zou ik het eens aan den lijve ondervinden hoe dit voelt.

dutch_celt Geplaatst op 05-01-2011, 00:56
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ga op een hek staan en laat je vallen met de benen aan weerszijden

Single af 
graagnaakt Geplaatst op 05-01-2011, 07:16
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-01-2011, 00:56 dutch_celt schreef:

Dat is misschien ook pijnlijk, ja, maar niet zo tof volgens mij. Daarenboven duurt dit niet lang en dat ballentrappen kan misschien enkele keren na mekaar. Bij dat ballen trappen komt er o.a. het aspect van de vernedering t.o.v. de andere bij want wie kruipt er nu bij elkaar door een simpele stamp in de ballen. Dat is echt wel vernederend en pijnlijk volgens mij.

pet20 Geplaatst op 07-01-2011, 01:32
gebruiker
Verstuur privé bericht

draag jij wil of geen kleding? ps als ik trap duurt het  korter dan dat je zelf op hek laat vallen :p

mjah ieder zo zijn eigen ding :p maar pas wel op dat die niet omhoog schiet
dat zou vrij vervelend voor je zijn maar aan de andere kant  wel grappig voor de rest :p

Dit bericht is gewijzigd op 07-01 01:35.

nomiz Geplaatst op 07-01-2011, 01:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-01-2011, 00:56 dutch_celt schreef:

Oef.. Eens had ik eens ik sprong ergens vanaf en toen.. ai, alsof ik kramp in mijn zak had. Ik heb eens een schop vol in het kruis gehad, mijn kinderen kunnen het niet na vertellen. Bij een wereldpopulatie van heel veel is dat overigens niets om rouwig om te zijn.

Maar die dingen zijn gevoelig. Ooit eens hatsjoe gedaan zo hard dat je kramp in je zak kreeg? dat gevoel is het maa dan maal 6. Brrrr

En dan zul je juist zien dat hij een hekje uitkiest met van die punten erop. Tsjakka en u bent de self impaler.

Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. 
graagnaakt Geplaatst op 07-01-2011, 22:57
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-01-2011, 01:32 pet20 schreef:
draag jij wil of geen kleding? ps als ik trap duurt het  korter dan dat je zelf op hek laat vallen :p

mjah ieder zo zijn eigen ding :p maar pas wel op dat die niet omhoog schiet
dat zou vrij vervelend voor je zijn maar aan de andere kant  wel grappig voor de rest :p

Dit bericht is gewijzigd op 07-01 01:35.

Wel, degene dat trapt mag dat kiezen van mij. Voor mij maakt dat niet uit.

Feeks Geplaatst op 22-01-2011, 22:11
gebruiker
Verstuur privé bericht

Spannend idee hoor, Maarja na een ferme trap ga je natuurlijk zo plat, en probeer dan maar eens om je safeword niet te gebruiken. Ik bedoel, als iemand flink getrraind is en die schopt je vol in je kruis met een zware werkschoen, dan gaat het licht wel uit hoor. Een vol knietje in jer kruis doet het ook wel. Nouja meteen uitgeteld zijn is natuurlijk wel heel erg vernederend, toch? Dan heb je meteen alles wat je wilde, flinke pijn en vernedering. Maar goed misschien is het leuker als daar neer toegewerkt wordt, als je eerst een paar zachte knietjes in je hooggevoelige zakkie krijgr, een beetje plagerig, net niet pijnlijk maar zeker niet fijn. Zo af en toe wordt er germist en dan ineens een heel serieuse trap in je ballen. Dat doet pijn, maar je wankelt nog niet eens, alhoewel "benen uit elkaar" wordt je toegesnauwd. BAFF, meteen weer raak, harder deze keer, maar gelukig wordt het daarna weer wat milder voor je. TOTDAT!!

Ben een transvrouw, nog niet geopereert. geen borsten, ben geen shemale of travetiet. Een vrouw dus waar nog wat aan moet gebeuren. 
ijskoe Geplaatst op 02-03-2011, 01:38
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo, ik heb deze fantasie ook en wil gerust eens in je ballen trappen.

ben zelf 29