sgatjuh Geplaatst op 28-08-2003, 18:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

**gezocht**
een leuke vrijgezelle dame..waar ik dingen mee kan doen zoals...: strandwandeling..daarna uiteten bij kaarslicht en dan naar de zonsondergang kijken op het strand lekker knuts tegen elkaar aan.. op een hart gemaakt van rozenblaadjes... lijkt je dit wat miss kan dat voor jou uitkomen...! ik hoop snel wat van je te horen/lezen.
een kus en een knuf van mij  ;D

meld dit bericht aan een moderator

(K)jes 
Ukkie Geplaatst op 04-09-2003, 22:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

klinkt aantrekkelijk, misschien ben ik wel de persoon waar je dat graag mee zou delen.... vertel eens wat je precies zoekt in een vrouw, en wat ik zou kunnen vinden bij jou.....

Op 28-08-2003, 18:59 sgatjuh schreef:

**gezocht**
een leuke vrijgezelle dame..waar ik dingen mee kan doen zoals...: strandwandeling..daarna uiteten bij kaarslicht en dan naar de zonsondergang kijken op het strand lekker knuts tegen elkaar aan.. op een hart gemaakt van rozenblaadjes... lijkt je dit wat miss kan dat voor jou uitkomen...! ik hoop snel wat van je te horen/lezen.
een kus en een knuf van mij  ;D

sgatjuh Geplaatst op 04-09-2003, 22:28
gebruiker
Verstuur privé bericht

haiiiiii ukkie...
ja miss wel ja..! hehe
wat ik in een vrouw zoekt.. uhm nou ja uh haha moeilijke vraag kwa karakter moet ze lief zijn, betrouwbaar, eerlijk..en veel liefde kunnen geven......
en wat je van mij kan verwachten ik ben zorgzaam, recht door zee, lief, spontaan, eerlijk en ik kan zeker veel liefde geven... en ja je moet het gewoon ondervinden zeg maar is het beste he...
xxxxxxxxjes

(K)jes 
Tamara21 Geplaatst op 05-09-2003, 22:36
gebruiker
Verstuur privé bericht

klinkt zeer aantrekkelijk en romantisch sgatjuh.

Als ik mezelf in een paar woorden moet omschrijven zou ik zeggen dat ik lief ben, attent, romantisch en als ik een relatie heb geef ik me helemaal. Ik zoek iemand die mijn liefde 100 % beantwoord en dat ook uit. bijvoorbeeld in een stradwandeling of een heerlijk dineetje. Zoals je zelf ook al aangaf.

Ik hoop dat je antwoord

xxxxxxxxxx Tamara