|
misslovely2010
|
Geplaatst op 06-11-2010, 18:28 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hallo mannen van Nederland!
Anders dan mijn naam doet vermoeden, ben ik eigenlijk niet zo lovely! Want wat zoek ik precies?
Ik zoek op de eerste plaats een klik, een vonk. Dus jouw uiterlijk telt mee, je houding telt mee, je gedrag en je manier van schrijven. Je bent tussen de 25 en 35 jaar oud, niet te dun, maar zeer zeker niet te dik. Je hebt een voor mij knap gezicht en je gereedschap telt ook mee in de beoordeling, het hoeft niet te groot te zijn, maar ook niet te klein, maar niet te dun en ook niet te dik. Verder vind ik het belangrijk dat jij je goed verzorgd.
Je houd van leuke gesprekken voeren, veel humor en niets spectaculairs zoals elke week naar de disco, want daar zul je mij niet zien.
Ik verwacht als het eenmaal wat verder is, passie, eerlijkheid en vooral genot van elkaar, en misschien op den duur dat het iets duurzamer kan worden. Als duurzaam wat kan worden dan zul je toch echt al op jezelf moeten wonen, geen relatie hebben, sociaal zijn en bereid zijn offers te maken.
Denk jij dat je hieraan kunt voldoen? Tot zo in mijn inbox dan 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Wie niet Waagt, Wie niet Wint, Wie niet Naait... Heeft pech |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 06-11-2010, 21:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-11-2010, 18:28 misslovely2010 schreef:
Hallo mannen van Nederland!
Anders dan mijn naam doet vermoeden, ben ik eigenlijk niet zo lovely! Want wat zoek ik precies?
Ik zoek op de eerste plaats een klik, een vonk. Dus jouw uiterlijk telt mee, je houding telt mee, je gedrag en je manier van schrijven. Je bent tussen de 25 en 35 jaar oud, niet te dun, maar zeer zeker niet te dik. Je hebt een voor mij knap gezicht en je gereedschap telt ook mee in de beoordeling, het hoeft niet te groot te zijn, maar ook niet te klein, maar niet te dun en ook niet te dik. Verder vind ik het belangrijk dat jij je goed verzorgd.
Je houd van leuke gesprekken voeren, veel humor en niets spectaculairs zoals elke week naar de disco, want daar zul je mij niet zien.
Ik verwacht als het eenmaal wat verder is, passie, eerlijkheid en vooral genot van elkaar, en misschien op den duur dat het iets duurzamer kan worden. Als duurzaam wat kan worden dan zul je toch echt al op jezelf moeten wonen, geen relatie hebben, sociaal zijn en bereid zijn offers te maken.
Denk jij dat je hieraan kunt voldoen? Tot zo in mijn inbox dan 
|
leuke oproep, alleen ben ik geen man van Nederland
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biglove
|
Geplaatst op 14-11-2010, 22:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik snap het niet helemaal....want je schreef in je oproep:
...moet ik dan de conclusie trekken dat je zelf eigenlijk 35 jaar oud bent maar dat je de afgelopen 10 jaar niet meetelt omdat je gedurende die periode een volkomen nutteloos c.q. inhoudsloos bestaan hebt geleid en dus min of meer 25 bent...
|
|
|
|
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 15-11-2010, 03:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 14-11-2010, 22:43 Anoniem1976 schreef:
Dan voel jij je kennelijk ouder dan je bent .
Tussen 25-35 jaar, niet ouder of jonger dan jij bent...en dat is volgens je profiel 24. In tegenstelling tot je eigen statement ben je alles...behalve duidelijk.
|
Als gevoelsmatige leeftijd ter sprake komt, wil ik even informeren waar ik de seniorensectie van deze wepzijt kan vinden
Ik blijf het een fantastische oproep vinden en ook de vervolgreacties zijn top. Ik zeg dus: vooral doohrgoan!
|
|
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
|
|
|
|