happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:51
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Een spannend verhaaltje voor het slapen gaan:

Hij
We ontmoeten elkaar in een hotel, ik ben daar voor werk en tref jou in de bar aan. Je ziet er mooi uit en ik wil je net naar je toelopen als je ...

Zij:
als ik verdwaald ben en geen geld heb om in het hotel te overnachten....

Hij:
Ik zie je vragend kijken en loop naar je toe. "Zo laat nog op straat, heb je zin om met me mee te gaan?" vraag ik je en mijn knipoog verraad mijn bedoelingen.

Zij:
Ik heb toch al geen keus en vindt het toch wel leuk dat het zo toeval is en in mijn gedachten denk ik wie is die leuke man en mmmmmmmmmmmmm........

meld dit bericht aan een moderator

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:52
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

of:
Hij:
Ik sta in de lift in een conferentie- en zalen centrum.
Ik draag een licht pak met stropdas.
Er zijn nog zo'n 6 mensen in de lift, die stappen allemaal op de vierde verdieping uit, behalve jij. De lift gaat door naar boven, ik heb zelf de knop van de 16e verdieping ingedrukt. Ik weet niet waar jij zal uitstappen.

Je draagt een nette rok met bijpassende blouse. De blouse laat je hals en een stukje decolleté bloot. Je strijkt onbewust langs je heupen om je rok glad te trekken, maar je trekt vooral mijn aandacht  met die beweging. Je kijkt me aan en glimlacht terwijl je tegen de spiegelwand leunt. Je ogen lonken. Ik kom voor je staan en je kan daardoor geen kant op. Je duwt je heupen iets naar voren en ik leg mijn linkerhand op je borst. Ik voel door je bh dat je tepel hard is. Ik maak een extra knoopje van je blouse los.
Ik neem met mijn andere hand jouw hand en leg hem op mijn kruis. Je voelt door de dunne stof mijn harde pik.

Er kan ieder moment iemand binnen komen. Toch trek ik je rok wat verder omhoog en streel de binnenkant van je dijen.
De lift komt tot stilstand. Twaalfde verdieping. Er stapt niemand in.
Je zoent me hartstochtelijk.........

Ik neem je mee naar mijn kamer, in de lift zoenen we je opent je mond en onze tongen glijden om elkaar heen. Op de verdieping lopen we door de gang naar mijn kamer. Een ruime suite met een groot bed met donkere lakens.

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:53
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij:
Je neemt me mee naar het grote bed en we kleden elkaar hartstochtelijk uit en we houden het niet  meer dat ik je rits open doe van je broek en je lul eruit trek en jij me langzaam vingert. Ik neem je lul in mijn mond en begin je te pijpen als een gek....

Hij:
Terwijl jij me pijpt vinger ik je natte kut. Je pijpt me zo lekker dat ik heet en hard ben. Je lekkere mond zuigt stevig op mijn pik. Ik neem je mond weg bij mijn pik en zoen je en weer tongen we. Dan ga ik met mijn mond naar onder. eerst je hals, dan je borsten ik bijt zachtjes op je linker tepel. ik lik over je buik naar je natte kutje. Mijn tong gaat je kutje binnen en likt met lange halen van achter naar voor. ik zuig en lik op je clit. Wat smaak je daar lekker!

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:54
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij:
ik neem je hoofd vast tussen mijn benen en je likt me waardoor ik warm word en mijn ademhaling wordt heftiger.. Ik vraag je me te neuken en je komt langzaam naar boven en we zoenen elkaar weer en ik neem je tong in mijn mond. Je neemt mijn benen wijd omhoog en je gaat langzaam in me. Je zegt me dat ik lekker ben.

Hij:
Je hebt je benen wijd en ik neuk je met mijn dikke pik. Hij gaat langzaam naar binnen tot hij helemaal er in is. We tongen door onder tussen en mijn hand kneed je billen en mijn andere je borsten. Ik bijt je in je nek. God wat ben je lekker en zo mooi. Mijn dikke pik gaat in en uit je lekkere kut. Ik wil je helemaal en til je billen een beetje op zodat ik er nog dieper in kan......

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:54
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij:
je neemt me en gaat dieper en sneller en steeds heftiger. ik ga langzaam op je rug met mijn hand en zo naar je billen dat ik het gevoel heb dat je dieper gaat.
ik kreun en schreeuw, "je bent zo lekker!"..... Ik bijt op je brede schouders en je bent sweet en lekker nat......

Hij:
Oh god je bent zo lekker, we neuken steeds harder. Met diepe harde stoten gaat het nu. Je kreunt en hijgt in mijn oor. Ik kneed en trek je billen een beetje uit elkaar. "Ik wil je nu lekker volspuiten" zeg ik, maar je pakt mijn ballen en trekt ze naar beneden. "Nog niet klaar komen, je moet me blijven neuken". Je trekt me aan mijn kont weer harder in je en begint zelf te schokken met je bekken. Onze natte lijven glijden over elkaar heen, jouw mooie bruine lijf met je lekkere borsten glimt helemaal....

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 21-10-2010, 23:55
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij:
we zijn zo heftig dat ik je maar zeg hoe lekker je bent. Je gaat langs mijn nek, je knijpt me in m'n borsten en trekt me aan m'n onderrug omhoog trekt om nog lekkerder te stoten.
Je zegt dat je klaar wil komen en ik ook. en hoe harder je kreunt hoe meer ik met mijn kracht ook bewegingen maak als je stoot. Je gaat tekeer en we hijgen zo hard..je kreunt het er uit......................... Ik pak je met mijn nagels op je rug vast van de heftigheid.

Hij:
De pijn van je nagels voel ik nauwelijks, ik bijt je in je schouder......
Zij: Samen stotend en hard kreunend ...
Hij: Ik voel de spieren van je kut spannen steeds weer knijpen ze hard om mijn pik. Je wil het nu, "spuit me vol, ik kom, IK KOM..." roep je, ik stoot nog een paar keer hard en spuit je dan helemaal vol....  en kom steunend en kreunend  in je klaar....

Zij: Heerlijk................. om van weg te dromen.
Het is laat......

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 22-10-2010, 00:46
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hij:
Ik herinner me nog goed onze ontmoeting in het hotel. Jij hulpeloos in gesprek met de portier die je eigenlijk net naar buiten wilde gooien toen ik aan kwam.
Gelukkig kon ik je meenemen naar mijn kamer.
Onze eerste vrij partij.

De volgende ochtend sliep je nog toen ik wakker werd.
Je lekkere lijf lag een beetje bloot gewoeld. Je zag er sexy uit. Je schouders en borsten kon ik goed zien. Mijn handen streelden je heup en buik. Een rilling trok door je verder slapende lichaam.
Je lag met je rug naar me toe en ik kroop weer tegen je aan terwijl ik door ging met je buik en borsten te strelen. Mijn hand ging ook steeds meer naar je onderbuik. Zelf kreeg ik ook weer een stijve.

Ik voel je tepels hard worden onder mijn handen en in je slaap begin je zwaarder te ademen. Mijn hand streelt je poes en een vinger glijdt tussen je lippen. Half slaapdronken open je je benen verder en duwt je heupen naar voren tegen mijn hand aan. Ik ruik even aan mijn hand en ik ga tussen je benen liggen. Met mijn tong zoek ik tussen je lippen en maak een lange lik naar boven naar je clit. Nu wordt je snel wakkerder, maar je hebt geen macht over de situatie. Je merkt alleen maar dat je erg geil bent en dat ik tussen je benen lig en je met mijn mond verwen.
Ik ga door met mijn tong en dring in je binnen als neuk ik je met mijn tong. In en uit glijdt 'ie en dan weer naar je clit. Ik zuig heerlijk op je kut en met mijn hele mond wijd open smak ik op je lekkere clit. Je handen woelen door mijn haar.

Als ik op nieuw met mijn tong tegen je clitoris aan kom pak je mijn hoofd en duwt me hard in je kruis. Ik neuk wild met mijn tong in en uit je lekkere kut en je komt kreunend en kletsnat klaar.

Zo liggen we even bij te komen.

life is to short waste 
happybird Geplaatst op 22-10-2010, 00:47
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij:
Na het bijkomen, wordt ik wakker en sta op in loop bloot en met mijn kroes haar dat in de war is naar de douch....
terwijl ik op de wc pot zit ,  zie ik de deur van de douch opengaan en bent ook bloot, je loopt naar me toe..... en je pik zie ik weer stijf mijn kant op naar de hoogte van mijn mond,  waar ik op de wc pot zit..... ik raak je dikke pik aan en wil je pijpen. zo lekker gespierd dat je bent en het niet kan weer staan. Je staat percies voor mijn hoofd en en je helpt me je pik in mijn mond te duwen. je geeft een kreun, aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh....
Mijn zachte lippen gaan langzaam over je pik. ik begin onderin je ballen en neem ze allebei een voor een in mijn mond, dan glij ik langzaam naar je eikel en neem weer je pik in mijn mond. Je duwt het zachtjes in mijn mond terwijl ik mijn handen langszaam over je billen ga en ze lekker zachtjes knijp.....
Je neemt mijn hoofd met je handen... je gaat op over mijn kroes haar.... je zet je hand net op mijn achterhoofd en duwt naar je toe, terwijl ik je ongeloofelijk pijp, je wordt er wild van en mijn mond is steeds natter en je pakt mijn hoofd steviger en
ik voel dat je klaar wil komen. Ik pijp je steeds sneller en harder en trek je met mijn handen dieper naar me toe...Ik kijk even naar je terwijl ik je pijp, ik zie je hoofd naar boven houden.. je wordt steeds geiler en houdt het niet meer.....
We worden steeds wilder en dan sta je echt op het punt klaar te komen...
Ik voel langzamerhand je pik in mijn mond strakker worden en je spieren van je pik  spannen en dan gaat het gebeuren...... er vloeit sperma in mijn mond en kreunt het er uit aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.     

life is to short waste 
Nohardfeelings Geplaatst op 22-10-2010, 17:59
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zij: Ik heb hoofpijn en ga slapen

Hij: mooi, dan duik ikde kroeg in voor een pintje!

Pijpen zitten aan je broek, niet aan je lippen