|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 18-10-2010, 11:01 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
"Hoi, ik ben een sletje van 25jaar en opzoek naar een meester. Ik zoek een meester die mij opleid tot een slavinnetje. Ik ben 1.75m lang en weeg zo,n 59 kilo. Ik heb cup 75a en mijn kutje is kaalgeschoren. Ik woon samen, maar ik zal dat niet laten merken naar u toe. Ik hou ervan als ik opdrachten en straffen krijg in de vorm van:knijpers op tepels, dag niet mogen eten, of juist eten en drinken wat u wilt, huis poetsen op blote knieën en ga zo maar door. Ik doe niet aan msn, foto,s, via telefoon, ontmoetingen dit inverband met privacy. Ik doe ook geen opdrachten waarmee mensen van buitenaf kan zien dat ik bdsm fijn vind, niet aan dingen met dieren, kinderen en plas en poep. Maar voor de res zal ik van u worden en hoop dan ook dat ik veel van u kan leren en u mag dienen. X x "
"Keep praying my son"
Wat er overblijft is hoop inderdaad. Maar even serieus, ze zoekt gewoon een meester die gek is op faxen. Iemand nog een faxmachine nodig? (Email2Fax is ook een oplossing.) Een andere mogelijkheden zijn contact per flessenpost of d.m.v. rooksignalen.
@uwslet: Ik wil je eventueel wel als slavin, maar dan wil ik je wel brandmerken. Om dit discreet te doen, zal het brandmerk op je voorhoofd komen. Een plek die in de kinky wereld meestal onbenut blijft. Daarnaast zal er een tekst leesbaar worden, waarin ontkenning van bdsm staat. Bijvoorbeeld: "dit geile ding is geen slavin, maar eigendom van meester nomiz," vergezeld met een paar geopende handboeien en een tulp. De tekst wordt geheel met kleine letters geschreven, zodat de nadruk wordt gelegd op gelijkheid. Ik ben uiteindelijk een hele onderdanige meester namelijk.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
|
|
|