|
panty39
|
Geplaatst op 04-10-2010, 04:00 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben je tussen de 18 en de 23 en je wilt serieus 500 euro verdienen , als we afspreken dan zou ik graag over jouw lichaam plassen je borsten en je kutje je buik en je billen , ik heb graag meisjes die vlot zijn en het zelf ook leuk vinden , daarna mag je over mij heen plassen , ik wil je daarna ook nog neuken . Ik betaal je 250 vooraf en 250 achteraf , je moet plassex wel leuk vinden , als het klikt kunnen we het 1 keer per maand doen en zo kun je wat bijverdienen.
Groetjes P
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Persverse man |
|
|
|
|
Jolanda1973
|
Geplaatst op 20-02-2011, 15:18 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 04-10-2010, 04:00 panty39 schreef:
Ben je tussen de 18 en de 23 en je wilt serieus 500 euro verdienen , als we afspreken dan zou ik graag over jouw lichaam plassen je borsten en je kutje je buik en je billen , ik heb graag meisjes die vlot zijn en het zelf ook leuk vinden , daarna mag je over mij heen plassen , ik wil je daarna ook nog neuken . Ik betaal je 250 vooraf en 250 achteraf , je moet plassex wel leuk vinden , als het klikt kunnen we het 1 keer per maand doen en zo kun je wat bijverdienen.
Groetjes P
|
Ik ben 37 jaar, sinds een paar weken ingewijd in plassex, zie verder mijn profiel.
Je mag over me heen plassen, ja zelfs in mijn mond, als je dat geil vindt dan slik ik het zelfs door!! Je mag me vaginaal neuken met condoom en/of diep neuken in mijn mondje zonder condoom. Ik slik je zaad als jij dat wilt.
Ik ben wat ouder dan jij vraagt, maar doe maar een bod zou ik zeggen?
Kus,
Jolanda
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Amateurhoertje/Spermasletje Jolanda |
|