|
linda7
|
Geplaatst op 30-09-2010, 00:40 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wij zijn een lekker geil stel, en op zoek naar een meisje van 18 tot 35 voor heerlijke sex met z'n drietjes.... Voor mij zal dit de eerste keer met een vrouw worden, maar ben voor alles in! Wil jij degene zijn, die mij in de vrouwensex wil inwijden, en heb je zin om samen met mij en mijn vriend tot een hoogtepunt te komen, neem dan contact met ons op.... Ik ben 22 jaar en mijn vriend is 46, maar je geeft hem 35, en gezien zijn prestaties wel 25... Ik hou van gelikt worden, pijpen en anaal, en natuurlijk wil ik ook eens een lekker kutje proeven.... en eindeloos lang met je vrijen... wil je je door mijn vriend laten neuken, terwijl ik heerlijk geil je kutje lik?? Twee monden aan je lichaam, je borsten, je klitje? Of samen met onze lippen mijn vriend de hemel in zuigen? Hygiéne gevraagd en geboden... z.c en beiden geschoren.... je zult er geen spijt van krijgen....
Privémailen: patlin@live.nl
Groetjes en geile kusjes, Linda xxx
Dit bericht is gewijzigd op 30-09 00:45.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Alsjeblieft mannen... NIET REAGEREN!!! Zoek een vrouw... |
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 30-09-2010, 02:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-09-2010, 01:40 linda7 schreef:
Waarom toch steeds al die mannen?? Vraag en zoek toch duidelijk om/naar een vrouw?
|
Van rukken word men blijkbaar niet blind, maar je gaat er wel slechter door lezen! Jammer eigenlijk dat je direct al na het plaatsen van zo'n oproepje reacties krijgt van wanhopigen. Ik als jongeman stond daar voorheen geheel niet bij stil. Nu heb ik nog meer respect voor vrouwen gekregen.
Succes stel, al voel ik aan mijn water dat deze 2de vrouw zich binnenkort aan jullie zal voorstellen.
xx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
|
|
|