|
tepa123
|
Geplaatst op 25-09-2010, 04:08 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Jong, hip koppel (25 + 26) zoekt goed verzorgde man voor leuke avond....
Ben jij degene die wij zoeken?
WANTED: goed verzorgde man DOEL: leuke avond, klik moet er zijn, seks tussen man en vrouw (géén M-M, de aandacht op de vrouw staat centraal, man kijkt). V vindt het geil om door twee mannen verwend te worden, maar mannen raken elkaar niet aan. EISEN: man moet goed verzorgd zijn, niet te verlegen en niet te klein geschapen (>16cm). LEEFTIJD: 25jr-50jr OMGEVING:Limburg (NL of BE) WHAT DO YOU GET: mooie, goed verzorgde dame (26 jr) + open minded partner welke graag toekijkt.
Respect + ongedwongen sfeer staat centraal. Liefst eerst hapje/drankje/babbeltje i.v.m. de ó zo belangrijke klik.
Liefst eerst mailgesprekken + eerlijke foto. Voorspel is namelijk ook belangrijk....
Denk je dat je in het profiel past? Laat dan weten waarom jíj denkt dat je een geschikte kandidaat bent....
Dit bericht is gewijzigd op 25-09 04:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cameronjj
|
Geplaatst op 03-10-2010, 11:02 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben een goed uitziende jongeman van 25 jaar.. Ben verzorgd en goed geschoold.. Ik heb beschikking over foto's, cam, telefoon, etc. zodat ik kan laten zien dat ik daadwerkelijk ben wie ik zeg ik ben.. Graag zou ik willen dat jullie mij toevoegen op MSN, zodat ik mijzelf beter kan voorstellen.. Mocht ik nou niet zijn wat jullie zoeken, kunnen jullie mij alsnog verwijderen..
Groeten!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|