iklikjegraag Geplaatst op 30-08-2010, 23:39
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

k kom nr je appartementje, bel aan en je doet de deur voor me open. Zonder maar iets te zeggen, duw ik je zachtjes de kamer binnen. Voor je maar iets kan zeggen en het goed beseft glijd mn hand onder je jurkje, mn vingers glippen achter het elastiekje van je slipje en een vinger gaat je verrassend warme vochtige kutje binnen. Terwijl mn andere hand door de stof van je jurkje ietwat ruw je borst kneed. en ik in je oor fluister. " ik wil ieder gaatje mn van jou heerlijk proeven"

ik zet me neer in je zetel  (bed) en vraag je voor me te komen staan met je rug nr me toe ik spreid je heerlijk lange benen.  "buk je", gebied ik je zachtjes.  Je jurkje kruipt langs je kontje omhoog en je vrouwlijke snoepje verschijnt vlak voor mn neus. heerlijk die geur die door je slipje komt.
zacht bijt ik door de stof van je slipje in je schaamlipjes en snuif ik je heerlijke geur op. ik doe je weinig verhullende broekje uit en laat het vallen op je heerlijk botjes....

.....  mn tipje van mn tong gaat van je klitje, tussen je binnenste lipjes tussen de naad van je kontje zacht richting je kontgaatje. Ik tracht mijn tongetje door te duwen terwijl mn vingers zachtjes je lipjes bespelen. met je vrouwlijke sapje besmeurde vingers ga ik zacht je kontgaatje binnen.....

je gaat op de het bed liggen, met je hoofd over de rand van het bed. ik haal mn mannelijke speeltje boven.mn ene hand duwt zacht je kaken open en gewillig gaat mn eikel voorbij je lippen, en stoot zacht terwijl mn ander hand heerlijk je kutje grijpt terwijl ik steeds dieper in je mondje stoot.....

mail me xbemyx at hotmail.com

meld dit bericht aan een moderator