|
Karoliend
|
Geplaatst op 28-08-2010, 14:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben een sportieve, vrouw van 24 jaar. Afkomstig uit België maar nu al even gesetteld in Nederland. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijk, liefdevolle, persoon waarbij ik graag enkele eigenschappen in terug vind. Romantische, oprecht, sociaal, natuurlijk, optimistisch, teder, vriendelijk en accuraat. Als jij een groot deel van deze eigenschappen hebt, dan ontvang ik heel graag een email van jou waar je iets over jezelf verteld. (karolien.damast@yahoo.co.uk) Ik heb de volgende interesses en hobby's: Uitgaan, sauna, feestjes, uitstapjes en wandelingen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Sportieve, lieve, knappe jonge vrouw mail me op karolien.damast@yahoo.co.uk als je zin hebt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 30-09-2010, 15:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-09-2010, 02:41 linda7 schreef:
Goh, normaal krijgen wij altijd van die vervelende (spam) mailtjes met dit soort emailadressen (@yahoo.co.uk) (won the lottery of van die geile snollen die zich op je mail hebben toegevoegd...)
Zijn er écht mannen die hier in trappen???? Tja.. wie zijn ogen niet opent......
|
Ach, zo'n hotmail of yahoo adresje is zo gemaakt, erg gratis en daarom een voor de hand liggende optie. Als echte vrouw lijkt het mij sowieso twee tikjes naïef om zomaar je emailadres hier te posten. Dat is vragen om spam van opdringerige mannetjes.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|