|
draak29
|
Geplaatst op 16-08-2010, 20:38 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey iedereen. nu ik hier toch ben wil ik graag nieuwe vrienden maken. ik zit regelmatig op msn.. Vriendschap kan altijd uit groeien naar iets moois, maar gezelligheid staat bovenaan. Ik ben 29, woon in het mooie veghel, verder heb ik blauwe ogen en men zegt dat ik heel gezellig ben. Als je meer van me wil weten, of als je je verveelt en gezellig wil ouwehoeren op msn of via de mail, geef me maar een reactie.
dit is dus geen oproepje voor sex of spannende dingen op msn, Gewoon omdat ik nieuwe vrienden wil maken en waarom niet hier ?
liefs Draak
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
waarom altijd waarom ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
draak29
|
Geplaatst op 31-08-2010, 23:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je laat het bijna lijken alsof het een competitie is
alsof dat het belangrijkste doel is van hier zijn .... ik heb 2 spelletjes op dit forum gegooid en zie wat er van komt, post na post .... het is leuk hier dus ik kom graag steeds even kijken, vrienden of geen vrienden , sex of geen sex. ik zit regelmatig alleen in de chatbox, daar zou je eens moeten komen kletsen in plaats van hier vragen of ik al vriendjes heb gemaakt of heb geneukt !
commentaar geven is makkelijk ....
no hard feelings tho
|
|
|
|
waarom altijd waarom ? |
|
|
Nohardfeelings
|
Geplaatst op 01-09-2010, 08:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 31-08-2010, 23:05 draak29 schreef:
je laat het bijna lijken alsof het een competitie is
alsof dat het belangrijkste doel is van hier zijn .... ik heb 2 spelletjes op dit forum gegooid en zie wat er van komt, post na post .... het is leuk hier dus ik kom graag steeds even kijken, vrienden of geen vrienden , sex of geen sex. ik zit regelmatig alleen in de chatbox, daar zou je eens moeten komen kletsen in plaats van hier vragen of ik al vriendjes heb gemaakt of heb geneukt !
commentaar geven is makkelijk ....
no hard feelings tho
|
Die van mij is lang, hard en klaar om te schieten... you do the math
Zelfde soort topics met spelletjes staan op honderden internet fora's, respect voor het openen hiervan. Dat het leven in de brouwerij schept is logisch.
E alleen in de chatbox? Nee dank je, Ik heb een leven
Mijn serieus nemen is makkelijk ....
Take is easy
|
|
|
|
Pijpen zitten aan je broek, niet aan je lippen |
|
|
|