|
Willemf
|
Geplaatst op 08-08-2010, 01:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ik ben op zoek naar heterojongens van rond de 20 die voor een bedragje zo nu en dan hun volgeneukte condooms en gedragen boxershorts aan mij willen opsturen. Bedrag natuurlijk in onderling overleg. Voorwaarde is wel dat je vaginaal met meisjes neukt. Daarnaast vind ik het geil om tegen betaling audiofiles van je vrijpartij met een meisje toegemaild te krijgen. Lijkt het je wat, laat dan een berichtje achter.
mzzl, Willem
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 07-11-2010, 02:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-08-2010, 01:59 Willemf schreef:
Hoi,
Ik ben op zoek naar heterojongens van rond de 20 die voor een bedragje zo nu en dan hun volgeneukte condooms en gedragen boxershorts aan mij willen opsturen. Bedrag natuurlijk in onderling overleg. Voorwaarde is wel dat je vaginaal met meisjes neukt. Daarnaast vind ik het geil om tegen betaling audiofiles van je vrijpartij met een meisje toegemaild te krijgen. Lijkt het je wat, laat dan een berichtje achter.
mzzl, Willem
|
Beste Willen,
Wat voor vergoeding heb je er voor over? Je begrijpt. Het opstellen van omni-directionele microfoons, opname-apparatuur en het overhalen van de dame in kwestie om toch een microfoon te dragen, alsmede de eindmontage toch aardig wat tijd en geld zal kosten. Ik heb het materiaal al. Maar ik ben een maagd, een afschrikwekkend geval en daar komt de lastigheid: Waar vind ik toch die geschikte meid?
Je begrijpt het vast. Voor een habbekrats gaat de zon niet op. Maar als het bedrag interessant is, dan wil ik wel overwegen om de carrièrre-verstap te wagen.
xx,
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|