datemeisje Geplaatst op 13-07-2010, 22:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey,

Daten is een spanning die je beleeft, herbeleeft en op het moment dat je beseft dat je de tel kwijt bent bijna verslaven. Zittend tegenover de date, die ik net een uurtje geleden heb ontmoet via de chat, kijk ik hem lachend aan. Vragen over en weer, om op deze manier te laten merken dat je het wel ziet zitten. Daten via de chat? Nee dat doe ik normaal gesproken niet, maar vind het best wel spannend. Niet wetend of hij eerlijk antwoord, geef ik het zelfde antwoordt. En zo gaat dat denk ik bij iedereen wel, althans dat is mijn visie.

Swingen, trio's, stellen, daten, clubs of seksfeestjes.
Alle bovenstaande opstelcijfers vormen bij mij wel een soort sleutel van mijn leven. Mijn onzekerheid, is voor een hele grote deel weggenomen door al die leuke ervaringen die ik heb mogen meemaken. Ik praat in verleden tijd, echter behoord het nog steeds tot het heden. Wel in mindere maten, komt ook omdat de jongens ''op'' lijken te zijn, behalve jij dan natuurlijk ..

Misschien zit ik op mijn 30e op een stoel en blijf ik daar ook zitten, en kom ik mijn stoel niet meer uit voor de bovenstaande activiteiten die nog steeds bij mij tot de orde van de dag behoren. Maar voorlopig zal ik niet mezelf alleen kunnen delen met één voor mijn hele leven. Dat gevoel is bij mij heel sterk, monogaam ben ik zeker, liefde en seks kan ik onderscheiden, zolang je samen maar echt die éénheid blijft vormen, die niemand anders kan met jou, zelfs niet tijdens de seks.
Tijdens de seks zijn er immers tijden van klaarkomen en gaan..

Ik vertel je dit verhaal om een achtergrond van mezelf te vertellen, ben niet op zoek naar een kortzichtig persoon. Maar iemand die zo n soort gelijke ervaring kan indenken, wellicht zelfde vervaring heeft en ook weet hoe die spanning voelt . Die zozeer niets te maken heeft met seksdates, want ik sprak nooit af in de zin van zin in een seksdate. Ook al wist ik dat je die wel ging hebben, seks, maar het idee dat het alleen is om een kopje thee te drinken, maakt de date nog spannender als er wel wat gebeurd. Je zult je afvragen, ben ik dan ook een nummer die met jou gaat daten of zal je mijn naam onthouden? Misschien is dit niet helemaal eerlijk van mij om te zeggen dat ik jou naam wel onthou, maar een nummer zul je niet zijn, want het aantal dates is me ontschoten..

De hoeveelheid mannen  in bed maakt me niet tot slet, maar het gaat om de kwaliteit van de seks. Ik heb eerlijk waar nog nooit seks gehad met iemand waar ik op dat moment niet achter stond.
De hierbij de behorende charisma, schoonheid, pure klasse, alure en ware passie, maken de woorden van slet toch zeker niet waar?

Tevens nog steeds een vraag dat in mijn hoofd spookt, of het waar is dat ik me vereerd mag voelen dat ik na al die dates ,maar 2 keer ben afgewezen. Of dat ik me beledigd moet voelen, dat ik eigenlijk na al die tijd nog vrijgezel ben? Ach nee, ik wilde het zelf, daten is net een one night stand of een beter voorbeeld; de buurman of je collega. Het is heel spannend, leuk en verlangen is des te groter, maar na het momme supré dan is het net toveren, want dat is het verlangen weg en het bot letterlijk gekraakt.

Moraal en mijn intentie van mijn verhaal, is omdat ik het echt zo verzachtend en mooie toezegging in mijn leven zal vinden, als er een man is met wie ik dit verhaal misschien kan delen.

Diviane.

meld dit bericht aan een moderator

Nefra_50 Geplaatst op 13-07-2010, 22:18
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Heb je knap verwoordt datemeisje  

Er is een kracht, een levensdynamiek, een energie, een sprankeling die via jou in een actie wordt vertaald 
iksexverslaafd Geplaatst op 14-07-2010, 01:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

Netjes... Maar jij houdt wel van daten dus? En inderdaad seks komt wel... Maar vraag me af of dat bij jou snel is of dat t aan de situatie ligt.

zoekt sex(date/relatie) 
slaq Geplaatst op 16-07-2010, 05:03
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik, een man, begrijp je verhaal.

Ik kan me niet overal in verplaatsen, maar ik ken wel de spanning van dates, het ontmoeten van nieuwe mensen, en hoe dat verslavend kan werken. Ook ken ik het probleem van het niet iemand kunnen vinden waar je die hele hele speciale band mee hebt. Waar je mee op 1 lijn zit. Waar liefde vanzelf lijkt te gaan, en waar na een half jaar, een jaar , en langer die liefde alleen maar sterker wordt.

Het is ontzettend lastig om een 'geschikte' partner te vinden,
maar uit mijn persoonlijke ervaring weet ik wel dat het ook vaak voor een groot gedeelte aan jezelf ligt. De levensstijl die je er op nahoudt draagt er waarschijnlijk niet aan bij om te vinden wat je zoekt. Bewust of onbewust heeft dat invloed.
Maar bijvoorbeeld ook je mindset, hoe je tegen de dingen aankijkt, hoe je omgaat met dingen die op je afkomen.

Een psycholoog zou zelfs zo ver gaan als te zeggen dat je misschien een bepaalde levensstijl aanneemt JUIST om het echte leven en de echte liefde af te houden, omdat je diep van binnen er niet klaar voor bent, of misschien ben je bang om te settlen, oud te worden. Bindingsangst komt in veel vormen voor en besluipt je als je niet oplet.

Maar ik ben natuurlijk geen psycholoog, dus mij hoor je dat niet zeggen

Hoe het ook zij, het is een lastig vraagstuk. En ik denk dat het beantwoorden daarvan pas mogelijk is als alle puzzelstukjes al op zijn plaats zijn gevallen. Dan zit je in je luie stoel, en dan denk je bij jezelf... Aha! dus zo zit het in elkaar! En dan blijkt het mysterie allemaal erg tegen te vallen waarschijnlijk...

Ik heb me bij bepaalde dingen neergelegd, en van dit soort vragen en gedachtegangen losgemaakt. Ik laat alles op me af komen, en merk het vanzelf wel. Een oase van rust, kan ik je vertellen.

Maar misschien is het voor jou juist wel nu de tijd dingen in perspectief te plaatsen, om vragen te gaan stellen. Dat durf ik niet te zeggen. Zolang je alles maar een beetje blijft relativeren, komt alles goed

man24 Geplaatst op 16-07-2010, 19:21
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat een prachtig verhaal, jij lijkt me een toffe meid  

waussey Geplaatst op 16-07-2010, 19:35
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat een klap tekst, heb het niet echt opgeslagen, maar ik denk dat je verteld hebt wat je kwijt wilde.

groetjes

Slanke Blonde Man 
ferrytaile Geplaatst op 18-07-2010, 20:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

Respect!

kopje thee dan maar?

Of is dat te snel?

aptin34 Geplaatst op 18-07-2010, 21:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb er nog wel een lekker appelgebakje bij voor je

nu staat hier wat anders ;)) 
heyheyho Geplaatst op 19-07-2010, 12:02
gebruiker
Verstuur privé bericht

Slag, ik ben blij dat er nog andere mensen zijn die zo denken en op dat stukje van het leven zijn.
Eigenlijk is alles zo makkelijk.

creatieve Geplaatst op 17-08-2010, 21:50
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

himm
lekker

*verwijzingen naar andere websites is niet toegestaan.

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 17-08 22:13.

Man zoekt vrouw voor ?