|
cakra
|
Geplaatst op 03-07-2010, 14:02 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste Dames
Ik heb een zeer bijzondere missie voor jou! Een klein weekje mag jij een onderdanige mij zijn. Je moet alles zijn wat een echte huisslaaf zou moeten doen. Een lieve, schattige dame zijn die alles voor haar mannetje over heeft! Ik ga namelijk een week jou in handen geven van mijn kerel en dus jou master... als huwelijkskado.. wat vind je daar van?
Dat was de wat. Nu de hoe..... Vanaf maandag avond ben jij de vrouw in het huis. Je kan opgehaald worden van het station of met eigen vervoer komen. Mijn kerel zal er voor zorgen dat je je direct thuis voelt als slaafje. Hou er ook maar rekening mee dat je de eerst tijd aangelijnd rondloopt en dat je als een echt teefje behandeld word. Maar ik weet zeker dat, in de loop van de week, je langzaam maar zeker steeds hogerop kan komen. En als je heeeeel goed je best doet, kan je misschien zelf wel heeel dicht in de buurt komen van waar ik als lief schattig vrouwtje bij hem sta (als ik in een onderdanige mood ben). Mijn kerel, T, heeft een heel bijzonder paar hersens, maar als je grensen hebt, is hij zeker in staat om er voor te zorgen dat hij daar niet overheen gaat. En voor de rest, zul je jezelf toch echt over moeten geven aan zijn grillen. Nu moet hij helaas wel naar het werk toe, dus er zijn tijden op een dag dat je alleen bent. Maar ik weet zeker dat hij ook voor die dagen wel een paar leuke klusjes voor zijn nieuwe huisslaafje heeft. Als alles goed gaat dan ben je tot zaterdag een echte huisslaaf van mijn kerel en kun je 'genieten' van alles wat HIJ maar wil. Om er voor te zorgen dat wij allemaal nog tijden van jou kunnen genieten moet je speciaal voor mij een dagboek bijhouden, die de master elke dag moet tekenen.
Waar? Bij mij Thuis in het oosten van het land. Exacte adres e.d. Komt als je interesse hebt. Zoals gezegd, als je kan en wilt, kun je met eigen vervoer of trein komen. Uiteraard worden alle kosten van je vergoed en misschien wel meer dan dat alleen....... Een echt slaafje moet namelijk toch ook zeker wat zakgeld hebben om haar master nog meer tevreden te houden, toch?
Tijd; van maaandag 12 juli 's avonds t/m 17 juli 's nachts.
Intresse? PM ons wat je verder nog aan vragen hebt. Ik heb géén zin in fakes, daarom mag je mijn kerel ook gerust bellen, het nummer kun je per mail krijgen. Mocht je (financiële) eisen hebben, stel deze dan ook even per mail.
Kus Cakra
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|