exhibitio Geplaatst op 22-06-2010, 11:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

J vind het prettig als ik me in het portiek voor zijn voordeur al ontkleed, zodat ik volledig bloot ben als ik aanbel. Er zijn in dat portiek nog twee voordeuren, maar het maakt het juist spannend dat ik daar al alles uit moet trekken. Er is altijd een kleine kans dat er van achter een van die andere twee deuren opeens iemand verschijnt.

Als J de deur voor me heeft opengedaan, moet ik altijd meteen mijn werkkleding aan. Niet dat dat veel is: J schuift een slanke anaalplug met een bungelende kwast in mijn reetje; ik moet die voorovergebogen op de keukentafel met naar achteren gedrukte billen ontvangen. J eist dat ‘ie altijd in één keer helemaal naar binnen glijdt. Ik moet hem dus goed ontspannen toelaten.

Daarna moet ik mijzelf voorzien van een leren tuig, dat strak mijn heupen, billen, pik en balzak omspant. Het zwarte leer en het staartje achter mijn billen winden ook mij op, maar J heeft er later nog een bedoeling mee ….

Als eerste word ik aan de afwas gezet. J heeft dat voor me opgespaard van een paar dagen, want het is niet weinig. Ik moet dit doen in spreidstand: mijn voeten moet ik ongeveer een meter uit elkaar plaatsen, zodat J, die achter mij heeft plaatsgenomen aan de keukentafel, een goed uitzicht heeft op mijn staartje en de daarachter rustig zwaaiende ballen, die strakgetrokken staan door de leren riemen. Zo nu en dan moet ik me van J omdraaien en moet ik met sop-handen mijn tepels natmaken en mijn piemel. Een enkele keer moet ik het afwassen onderbreken en met mijn achterwerk naar J toe komen staan, om vervolgens diep te bukken. J trekt dan enkele keren plagend aan mijn “paardestaart” en test de kracht van mijn sluitspiertje. Als mijn paal begint te groeien door al dat lekkers, stopt J ermee en moet ik verder gaan met afwassen.

Na de afwas volgt de badkamer. Hierbij krijg ik de opdracht om met een kletsnat t-shirt aan met mijn bovenlijf de badkamermuren te soppen. Ik moet met op en neer en heen en weer gaande bewegingen van mijn bovenlijf met veel zeep en water als een wellustige gladde aal langs zijn muren glijden, terwijl hij kijkt of ik het wel goed doe en de boel wel schoon wordt. Ik moet zeggen, het wind me op en mijn paal wordt langzaam harder. Als J de muren schoon genoeg vindt, moet ik ze met de douche afspoelen. Daarna moet ik met mijn rug strak tegen de muur gaan staan en douchet J de zeepresten van mij af. Als dat klaar is, moet ik met mijn benen en armen gespreid voor hem gaan staan en droogt hij me van top tot teen droog. De paardestaart wordt met een föhn gedroogd ….

Tenslotte moet ik de woonkamerramen van hem wassen. Dit is het meest spannende onderdeel, omdat ik ook dat naakt moet doen en de ramen op 2-hoog zitten. Vanaf de drukke straat ben ik zichtbaar voor wie kijkt, maar er kijkt nooit iemand. Hoewel je dat nooit zeker weet. Eén keer is J, terwijl ik de ramen waste, met een fototoestel de straat op gelopen en heeft me van beneden af gefotografeerd. Dit trok de aandacht van andere mensen op straat, die mij toen ook hebben gezien. Jemig, wat een geile toestand!

Na het schoonmaakwerk komt steevast de beloning voor mij. En daar doet het leren tuig zijn dienst. Ik moet een lange regenjas aan doen en daaronder regenlaarzen. Zo ga ik, naakt onder slechts een regenjas, met J mee de auto in. Hij rijdt me vervolgens naar een stuk bos een eind verderop, waar mannen komen voor wellustige dingen. Daar moet ik met hem uitstappen en leidt hij me naar een verderop gelegen stuk, waar een dikke boom staat.

Pas als je dichtbij die boom komt, zie je het stalen oog dat in die boom is gedraaid. J doet mijn regenjas en laarzen uit en gebruikt een stalen schakel om de achterkant van mijn leren tuig aan de ring in de boom te koppelen. Zo kom ik met mijn rug tegen de boom te staan en kan ik niet meer weg. Dan krijg ik tussen mijn beide enkels een stalen spreidstang, zodat mijn benen ver uit elkaar staan en mijn zakie daartussen vrij bungelt. Tenslotte gebeurt ditzelfde met mijn polsen, achter mijn lichaam langs. Met mijn armen ben ik daardoor ook weerloos. J gaat na dat klusje een paar meter van me af staan en wacht.

Als er een andere man aan komt lopen, wenkt J hem om dichterbij te komen. J nodigt de man uit om mij te betasten en te vertellen wat hij vindt van mijn lijf. De man betast mijn hoofd, gaat langs mijn hals naar beneden, knijpt in een tepel en pakt vervolgens met één hand mijn ballen beet. Mijn pik verhardt zich. Ook trekt hij even aan mijn nog altijd aanwezige paardestaart, maar gaat dan weer door met het keuren van mijn pik.

J vraagt de man of hij mij wil aftrekken. Dat wil de man wel. Terwijl er vanachter wat bomen nog twee anderen naderen, begint hij mij met steeds snellere bewegingen af te trekken. J draagt me op om na precies drie minuten mijn sperma te lozen. Hij houdt zijn horloge voor me in het zicht. Ik heb moeite om bij die drie minuten uit te komen, wil al heel snel spuiten, maar haal het uiteindelijk toch: dan kom ik luid kreunend en met krampende buikspieren klaar. Het sperma spuit enkele meters weg en laat wat dampende spetters achter op de hand van de man die me aftrok. Als ik weer kan zien, zie ik dat de twee mannen die kwamen aanlopen, zich ook tot klaarkomens aftrekken. Ik kan ze nog net aan hun hoogtepunt zien komen.

J brengt me terug. We spreken af, dat de volgende keer zijn vriend T erbij zal zijn. T is nog wat ouder (72) en heeft erg veel ervaring met onderwerping van gewillige exhibitionistische jongens, zegt J. Ik zeg benieuwd te zijn en voel tussen mijn benen alweer iets groeien…..

meld dit bericht aan een moderator

Slanke exhibitionistische jongen  
Nohardfeelings Geplaatst op 22-06-2010, 22:14
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat een expressieve en fantasievolle schrijfstijl zeg, zo mooi  

Pijpen zitten aan je broek, niet aan je lippen 
dutch_celt Geplaatst op 22-06-2010, 22:18
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hmm ik wist niet dat we ook al een verhaaltjes rubriek hadden?  

Single af 
Nohardfeelings Geplaatst op 22-06-2010, 22:22
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ga je ook een verhaaltje schrijven Celty boy

dutch_celt Geplaatst op 22-06-2010, 22:32
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

alas, good sir, affraid not

Single af 
Becca Geplaatst op 23-06-2010, 17:39
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Een verhalen rubriek is al eens geopperd, en wellicht niet een heel slecht idee...

ben blij te lezen dat er hier mensen rondlopen die wel grammatica en taal beheersen

nice

xx

Hot as Hell.... Lips of an Angel.... 
dutch_celt Geplaatst op 23-06-2010, 18:38
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-06-2010, 17:39 Becca schreef:

ben blij te lezen dat er hier mensen rondlopen die wel grammatica en taal beheersen

nice

xx

inderdaad, is weer eens wat anders  

Single af 
Nohardfeelings Geplaatst op 23-06-2010, 20:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-06-2010, 17:39 Becca schreef:

grammatica en taal beheersen

Ja , echt super is dat!

Is ook heel belangrijk, anders ben je echt een kneus  

Becca Geplaatst op 23-06-2010, 20:08
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 23-06-2010, 20:06 Nohardfeelings schreef:
[...]

Ja , echt super is dat!

Is ook heel belangrijk, anders ben je echt een kneus  

jouw mening wellicht?
oh ja, wacht even... ik was even vergeten dat alleen jij bezit over internet sarcasme

Hot as Hell.... Lips of an Angel.... 
waarheenvoor Geplaatst op 23-06-2010, 21:50
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het wel zielig dat die jongen na een ochtendje
hard werken in 3 minuten moet klaarkomen.

Ik zou mijn huishoudslaafje helemaal niet laten klaarkomen

vrienden willen alleen maar de bal 
pervers_sletje Geplaatst op 29-07-2010, 22:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

heeeerlijk verhaal!

tumbleweed Geplaatst op 03-08-2010, 14:26
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht