|
Turkse_stel
|
Geplaatst op 14-06-2010, 18:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi, wij zijn nog steeds op zoek naar een man die kan ontvangen voor een geile trio, wel iemand die lang genoeg kan volhouden, mail ons je fantasie en foto's naar turkse_stel@hotmail.com wel met foto reageren, anders geen reactie terug.
verwacht niet dat wij meteen volgende week bij je voor de deur staan, dit zal de eeerste keer worden (als dat gaat lukken) dus graag een beetje geduld, wij willen degene eerst goed leren kennen, het is tenslotte niet iets eenmaligs wat wij zoeken..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cameronjj
|
Geplaatst op 03-10-2010, 11:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben een goed uitziende jongeman van 25 jaar.. Ben verzorgd en goed geschoold.. Ik heb beschikking over foto's, cam, telefoon, etc. zodat ik kan laten zien dat ik daadwerkelijk ben wie ik zeg ik ben.. Graag zou ik willen dat jullie mij toevoegen op MSN, zodat ik mijzelf beter kan voorstellen.. Mocht ik nou niet zijn wat jullie zoeken, kunnen jullie mij alsnog verwijderen..
Groeten!
|
|
|
|
|
|
|
Cameronjj
|
Geplaatst op 03-10-2010, 11:11 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben een goed uitziende jongeman van 25 jaar.. Ben verzorgd en goed geschoold.. Ik heb beschikking over foto's, cam, telefoon, etc. zodat ik kan laten zien dat ik daadwerkelijk ben wie ik zeg ik ben.. Graag zou ik willen dat jullie mij toevoegen op MSN, zodat ik mijzelf beter kan voorstellen.. Mocht ik nou niet zijn wat jullie zoeken, kunnen jullie mij alsnog verwijderen..
Groeten!
|
|
|
|
|
|