|
|
|
|
|
Patricia1964
|
Geplaatst op 07-07-2010, 20:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
A.s. zaterdag (over drie dagen dus) zien we elkaar weer bij een bbq bij 'man'. Tenminste......... ik begin nu wel te twijfelen of het nog wel door zal gaan.
Ik heb toegezegd e.e.a. aan eten en drinken mee te nemen maar zoals het er nu uitziet wacht ik met inkopen doen totdat ik zeker weet dat het doorgaat en ik ook weet wáár ik moet zijn. Kijk nog steeds uit naar een pb of een bericht in 'meeting'.
Is er vrijdagmiddag nog steeds niets zeker dan zie ik er vanaf... (ik moet ook nog boodschappen kunnen doen en marineren etc. etc. ).
xxx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
heb de hoofdprijs al |
|
|
henk073
|
Geplaatst op 07-07-2010, 20:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
gewoon effe afwachten, en als je dat niet kunt, stuur je hem toch een pb ? ik heb de zaterdag gewoon gereserveerd en als ik iets moet meenemen is het zo gepakt. Ik begin vrijdagmiddag pas jeuk te krijgen... ik volg wel de weerberichten, het wordt snikheet, korte broeken en rokjesdag dus Kans dat het een beetje humide wordt is ook groot, ze voorspellen een paar buitjes... maar daar BBQ'en we wel omheen... Kijken we zaterdagavond nog u-r-gay tegen duitsland ? Want ik ga ervan uit dat spanje wint van die duitsers...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
op zoek naar een leuk vriendinnetje |
|
|
|
|
|
|