hemelwater Geplaatst op 28-05-2010, 14:44
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Aan de Webmaster oftewel de Meest Sexy Woest Aantrekkelijke Ladies Magnet Aller Tijden (hoezo, ik leg het er te dik bovenop? Zij die Hem ontmoet hebben weten dat ik me nog zeer subtiel uitdruk )

Mag ik na mijn vraag om een huilende smiley (waarvoor nogmaals dank ) nog een verzoek indienen:

Ik zou het heel prettig vinden, als ik van een bericht in mijn inbox (of outbox, for that matter) direct naar een volgend of vorig bericht zou kunnen gaan. Tevens dat ik een bericht kan verwijderen en ik dan automatisch in het volgende bericht terecht kom, in plaats van steeds terug in de 'index' te komen.

En eh... misschien ook de mogelijkheid om te kunnen sorteren op naam?

Ik vraag veel, ik weet het...

*boobhug!*

meld dit bericht aan een moderator

Voorlopig niet op zoek. 
henk073 Geplaatst op 29-05-2010, 20:05
verwijderd
Verstuur privé bericht

Het is toch ook niet eenvoudig om al die hongerige mannen uit elkaar te houden he...

Misschien nog een agenda functie erbij  ? Dan kun je ze gelijk inplannen. Stel je voor dat je met meerdere op hetzelfde tijdstip afspreekt  
Ook wel handig om een online notitieblokje te hanteren. Kun je wat meer info kwijt bij de verschillende profielen.

Zou wel makkelijk zijn ja om wat sorteerfuncties te hebben, mij kun je denk ik ook niet meer terug vinden.  

Dit bericht is gewijzigd op 29-05 20:05.

alleen nog via h2d4@live.nl 
crazy-chick007 Geplaatst op 30-05-2010, 01:48
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 29-05-2010, 20:05 henk073 schreef:
Zou wel makkelijk zijn ja om wat sorteerfuncties te hebben, mij kun je denk ik ook niet meer terug vinden.  

De vraag is..Willen we  henk terug vinden?

Misschien liever niet ..

wie zijn eigen weg kiest kan nooit worden ingehaald..... 
henk073 Geplaatst op 30-05-2010, 10:00
verwijderd
Verstuur privé bericht

ah cc,
dat kun je niet menen...  
Je zou me eens in het echt moeten ontmoeten, dan valt het reuze mee hoor.
Een leuke nieuwsgierige kerel die graag de echte vrouwen achter de schermen zou willen leren kennen.
Hoewel nederland niet zo groot is, liggen groningen en brabant toch niet bepaald dicht bij elkaar.... jammer...

alleen nog via h2d4@live.nl 
crazy-chick007 Geplaatst op 30-05-2010, 12:38
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 30-05-2010, 10:00 henk073 schreef:

Hoewel nederland niet zo groot is, liggen groningen en brabant toch niet bepaald dicht bij elkaar.... jammer...

Tjah.. Als je dat al niet voor me over hebt...

wie zijn eigen weg kiest kan nooit worden ingehaald.....