sas Geplaatst op 23-08-2003, 20:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

HALLO MANNELIJKE MANNEN
IK BEN EEN VROUW VAN 27 JAAR OUD EN BEN OPZOEK NAAR EEN SERIEUSE RELATIE MET MANNEN  VAN 45 JAAR TOT 65 JAAR.
IK ZIT IN HET ONDERWIJS EN WOONT IN HEB GEEN KINDEREN EN BEN NOD VRIJGEZEL,IK HEB OOK EEN DONDERE HUIDS KLEUR .MIJN HOBBY,S ZIJN LEZEN ,LEKER KOKEN EN NAAR MUZIEK LUISTEREN IK HOU OOK VAN REIZEN.

MAIL MIJ TERUG INDIEN JE GEINTRESEERD BENT.
GROETJES UIT SURINAME

meld dit bericht aan een moderator

Frans13 Geplaatst op 29-08-2003, 11:06
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-08-2003, 20:52 sas schreef:

HALLO MANNELIJKE MANNEN
IK BEN EEN VROUW VAN 27 JAAR OUD EN BEN OPZOEK NAAR EEN SERIEUSE RELATIE MET MANNEN  VAN 45 JAAR TOT 65 JAAR.
IK ZIT IN HET ONDERWIJS EN WOONT IN HEB GEEN KINDEREN EN BEN NOD VRIJGEZEL,IK HEB OOK EEN DONDERE HUIDS KLEUR .MIJN HOBBY,S ZIJN LEZEN ,LEKER KOKEN EN NAAR MUZIEK LUISTEREN IK HOU OOK VAN REIZEN.

MAIL MIJ TERUG INDIEN JE GEINTRESEERD BENT.
GROETJES UIT SURINAME

Hallo,
Ik ben een lieve, charmante, aantrekkelijke gevoelige,intelligente (gebonden) man van 47 jaar houdt van erotiek, ben ook speels.
Nu zoek ik een lieve, elegante, ondeugende (gebonden geen bezwaar) vriendin, die dat eigenlijk wel leuk vindt om met mij af en toe te spelen en aan te vullen op haar vrouwelijke manier waar ik geen weerstand tegen heb, in een leuk, spannend en gezellig samenspel laat jij jou leven aanvullen door mij.
Mijn mail is fcdoggen@hotmail.com
Liefs Frans.

zoek een charmante, aantrekkelijke gevoelige,intelligente vriendin/maatje 
Loverjan Geplaatst op 24-09-2003, 20:12
gebruiker
Verstuur privé bericht

:-* hEY, ben een slanke, eerlijke en betrouwbare man van 48 jaar, niet onaantrekkelijk en zich nog goed in zijn vel voelend. Graag had ik met jou eens contact gehad met het oog op een mooie en langdurige, romantische relatie. Ben gescheiden sinds geruime tijd en heb opnieuw behoefte om een gezin te stichten. Indien je dit aanspreekt laat dan vlug iets weten om mijn mailadres: loverjan46@hotmail.com
Hopelijk tot weldra xxxxx jantje xxxx :-*

fredje Geplaatst op 05-03-2004, 15:35
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo, ik ben fredje 51 uit lier(belgie). 8 jaar geleden werd ik weduwnaar maar zoek terug een nieuwe relatie op te bouwen. mijn hobbys zijn quizzen en muziek beluisteren.heb u interesse graag een mailtje en dan komt u meer van mij te weten.groetjes fredje.

mcguyver4 Geplaatst op 19-03-2004, 14:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

dag sasje ik ben bertje 52j jong en ben eveneens op zoek naar een lueke dame leeftijd en afkomst speelt geen rol ben vooral eerlijk ben van brugge en jij kusjes bertje

The lord Geplaatst op 20-09-2004, 20:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

waarom mannen van boven de 40tig ???heb je een foto??,

Demeester Geplaatst op 21-09-2004, 10:25
gebruiker
Verstuur privé bericht

als je beweert uit het onderwijs te komen dan kan ik alleen maar concluderen dat je een leerlingetje bent
1 schrijffout oké, 2 acceptabel maar meer dan twee op deze drie zinnen, nee dat gelooft geen mens.
Trouwens wie wil er nou naar Suriname voor een scharreltje

cyril Geplaatst op 21-09-2004, 15:34
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben een sportieve ongebonden man
binnenkort nl in november ga ik met vakantie naar suriname dus je wwet maar nooit . Mail me als je geintreseert bent  en misschien wel tot dan in su.

ik ben een spontane ongebonden man ben sportief mijn hobbies zijn behalve sporten ( tennis voetbal enz ) uit gaan uiteten ,dansen( salsa enz.) 
Chuck Geplaatst op 22-10-2004, 11:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zoek sensatie tussen de lakens.Ben je in voor vrijheid, , verleiden en verleid worden, strelen, tong, soms zacht soms stevig, de ene keer direkt en dan weer subtiel?
Luisteren naar elkaars ademnood terwijl de emoties door je lijf gieren?
Een gevoel dat niet uit te leggen is..Vonken van hartstocht vliegen over en weer..Ik wil nemen.. ik wil geven.. Mijzelf offeren op het altaar van de lust..
Kom bij me..Laat me je strelen.. Een siddering van genot trekt door je heen..
Ik wil mijn lichaam met je delen.. Dan kunnen we misschien eens iets afspreken als je nog geinterreseerd ben , chuck597@h.t.a.l.c.m , Ik ben 1m825 , 39 jaar , athletisch gebouwd . ( type Dolph Lundgren ) .chuck597@hotmail.com

Ik zoek sensatie tussen de lakens.Ben je in voor vrijheid, , verleiden en verleid worden, strelen, tong, soms zacht soms stevig, de ene keer direkt en dan weer subtiel? Luisteren naar elkaars ademnood terwijl de emoties door je lijf gieren? Een gevoel dat niet uit te leggen is..Vonken van hartst 
gianni Geplaatst op 13-12-2004, 21:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo mijn msn is domenico_cor@hotmail.com ben 42jaar heb je interesse laat iets van je horen ok ciao

formulatie Geplaatst op 29-12-2004, 19:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi poes.Ik ben 49 en hou van vrouwen met donkere huidskleur en zwart haar.Stuur maar een mailtje naar depetdi@skynet .be

pirkelebon Geplaatst op 02-01-2005, 14:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

HALLO POESJE IK BEN EEN 53 J BLANKE MAN EN WIL GRAAG WEL EVEN MET JOU IN CONTACT KOMEN LAAT ME EEN SEINTJE