|
sas
|
Geplaatst op 23-08-2003, 20:52 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
HALLO MANNELIJKE MANNEN IK BEN EEN VROUW VAN 27 JAAR OUD EN BEN OPZOEK NAAR EEN SERIEUSE RELATIE MET MANNEN VAN 45 JAAR TOT 65 JAAR. IK ZIT IN HET ONDERWIJS EN WOONT IN HEB GEEN KINDEREN EN BEN NOD VRIJGEZEL,IK HEB OOK EEN DONDERE HUIDS KLEUR .MIJN HOBBY,S ZIJN LEZEN ,LEKER KOKEN EN NAAR MUZIEK LUISTEREN IK HOU OOK VAN REIZEN.
MAIL MIJ TERUG INDIEN JE GEINTRESEERD BENT. GROETJES UIT SURINAME
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Frans13
|
Geplaatst op 29-08-2003, 11:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-08-2003, 20:52 sas schreef:
HALLO MANNELIJKE MANNEN IK BEN EEN VROUW VAN 27 JAAR OUD EN BEN OPZOEK NAAR EEN SERIEUSE RELATIE MET MANNEN VAN 45 JAAR TOT 65 JAAR. IK ZIT IN HET ONDERWIJS EN WOONT IN HEB GEEN KINDEREN EN BEN NOD VRIJGEZEL,IK HEB OOK EEN DONDERE HUIDS KLEUR .MIJN HOBBY,S ZIJN LEZEN ,LEKER KOKEN EN NAAR MUZIEK LUISTEREN IK HOU OOK VAN REIZEN.
MAIL MIJ TERUG INDIEN JE GEINTRESEERD BENT. GROETJES UIT SURINAME
|
Hallo, Ik ben een lieve, charmante, aantrekkelijke gevoelige,intelligente (gebonden) man van 47 jaar houdt van erotiek, ben ook speels. Nu zoek ik een lieve, elegante, ondeugende (gebonden geen bezwaar) vriendin, die dat eigenlijk wel leuk vindt om met mij af en toe te spelen en aan te vullen op haar vrouwelijke manier waar ik geen weerstand tegen heb, in een leuk, spannend en gezellig samenspel laat jij jou leven aanvullen door mij. Mijn mail is fcdoggen@hotmail.com Liefs Frans.
|
|
|
|
zoek een charmante, aantrekkelijke gevoelige,intelligente vriendin/maatje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chuck
|
Geplaatst op 22-10-2004, 11:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zoek sensatie tussen de lakens.Ben je in voor vrijheid, , verleiden en verleid worden, strelen, tong, soms zacht soms stevig, de ene keer direkt en dan weer subtiel? Luisteren naar elkaars ademnood terwijl de emoties door je lijf gieren? Een gevoel dat niet uit te leggen is..Vonken van hartstocht vliegen over en weer..Ik wil nemen.. ik wil geven.. Mijzelf offeren op het altaar van de lust.. Kom bij me..Laat me je strelen.. Een siddering van genot trekt door je heen.. Ik wil mijn lichaam met je delen.. Dan kunnen we misschien eens iets afspreken als je nog geinterreseerd ben , chuck597@h.t.a.l.c.m , Ik ben 1m825 , 39 jaar , athletisch gebouwd . ( type Dolph Lundgren ) .chuck597@hotmail.com
|
|
|
|
Ik zoek sensatie tussen de lakens.Ben je in voor vrijheid, , verleiden en verleid worden, strelen, tong, soms zacht soms stevig, de ene keer direkt en dan weer subtiel? Luisteren naar elkaars ademnood terwijl de emoties door je lijf gieren? Een gevoel dat niet uit te leggen is..Vonken van hartst |
|
|
|
|
|
|
|