liefvooroudemannen Geplaatst op 19-08-2004, 12:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik een onervaren slavin,van 42 jaar,gezet,cup EE.ben op zoek(als ze bestaan)naar een strenge meester met ervaring vanaf 55 jaar in Rotterdam,die mij wil vastbinden(ook mijn EE)mij wil vernederen en leer luisteren en verkrachten.Ik kan niet ontvangen,Wil graagalles leren,mag ook met oudere vrienden erbij,ik zal echt proberen te luisteren naar U en onderdanig zijn.Zijn er van die strenge meesters met deze leeftijd?help mij dan.
Lief

meld dit bericht aan een moderator

Levinas Geplaatst op 19-08-2004, 22:44
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ben een dominante man 60+ en je mag me altijd een mailtje zenden. ( levin@freemail.nl )

Wat dominante man zoekt rijpere vrouw rondborstig en boven de 35 j. Geen fin bedoelingen, eventueel vaste relatie. 
mesa Geplaatst op 03-09-2004, 18:21
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi schat

ik34 man wil dat graag  en heb veel ervaring ik heb als sex actor gewerkt, en ben getrouwd en gescheiden 7 keer met magde vrouwen altijd en nu ben ik weer gescheiden, dus ben ik vrij en ervaring die je niet maklijk kan vinden. ik ben here en woon in Woerden vrij ook vandag en elke dag ben ik vrij mag je mij schrijven naar
a_970@hotmail.com
34 man sterek, hard, kan je lang neuken, en paar keer klaar komen voor ik zelf klaar komen

gotjes
Mesa

london Geplaatst op 16-01-2005, 01:13
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 19-08-2004, 12:05 liefvooroudemannen schreef:

[color=Pink][/color]

hallo onervaren slavin,

ik wil je wel ontvangen in mijn middeleeuwse  martelkamer. heb een schavot staan met stro, daarop een pijnbank, een hakblok,. een kruis, schandpaal en een soort guillotine. ik ben gekleed als beul, strakke zwarte maillot, en beulskap i. als eerste ga je op de pijnbank en daarna..........

de beul