stel23-38 Geplaatst op 15-04-2010, 12:02
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wij, leuk vol stel, M (39) en V (23), zoeken een blanke man (leeftijd 28-40 jaar) om op dinsdagavond 4 mei  2010 eenmalig af te spreken in een hotel.

Jij bent goed verzorgd, redelijk geschapen (vanaf 18cm), geschoren, geen bbs en je hebt geen lichaamsgeur. Verder ben je goed geschoold en spreek je ABN.

Wij willen haar fantasie laten uitkomen, zij wil eens gebruikt worden door een vreemde. Deze vreemde, jij dus, mag haar lang en diep neuken (uiteraard safe), haar als pijpslet gebruiken en haar onder spuiten op gezicht en borsten.

Wij houden van BDSM en dominante/onderdanige spelletjes. Het kan dus zijn dat de slet in leer of lak rondloopt of dat zij een touwharnas aanheeft. Dit betekent niet dat wij direct op zoek zijn naar een SM sessie met een Meester, maar wij staan voor vele dingen open en we gaan ervan uit dat je meer fantasie hebt dan alleen recht op en neer bewegen.

Jij weet dus hoe je een vrouw voor je eigen lust moet gebruiken, haar kan commanderen tot het aannemen van bepaalde standjes en welke handelingen zij moet doen. Hierin onthoud je dat ‘nee’ ook echt ‘NEE’ betekent.

Vooraf worden een aantal afspraken gemaakt en er wordt verwacht dat je je aan deze afspraken houdt.

Je moet beschikbaar zijn op 4 mei 2010 rond 20.30 uur en bereid zijn te reizen naar een hotel van onze keuze in de omgeving van Gouda/Bleiswijk/Delft/Den Haag.

Stuur ons een berichtje met een duidelijke foto van je gezicht en naakte lichaam en wie weet hebben wij telefonisch kontakt om een en ander af te spreken voor 4 mei waarbij jij je mag laten gaan bij deze heerlijke neukslet.
Wij hebben GEEN financiele bijbedoelingen.

K en R.

meld dit bericht aan een moderator

qualitytime Geplaatst op 03-06-2010, 09:04
gebruiker
Verstuur privé bericht

hmm,

zou het nou zo zijn dat ik bericht eerder had opgevangen voel ik er zeker wat voor, zit alleen makkelijker overdag en dan zie ik ook duidelijker mn paal in de slet verdwijnen...

noordbrabant meeten?

kus op je....

meld dit bericht aan een moderator

some dick, few pussy, more to come