|
|
|
Cloudy
|
Geplaatst op 10-04-2010, 21:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ik wil absoluut niet slim gaan lopen doen in dit mailtje, maar waarom maak je de leeftijd grens niet een beetje hoger? Dan heb je al veel meer mensen die eventueel geschikt zouden kunnen zijn. Denk persoonlijk dat jongens van 20 er nog niet klaar voor zijn om te accepteren dat ze bi/schierig zijn.
Anyway ik hoop dat jullie nog wat reacties krijgen, veel succes en enjoy. Groetjes
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 11-04-2010, 00:08 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-04-2010, 12:55 Stel-haarlem schreef:
Wij zijn nog steeds opzoek..
ben jij niet ouder dan 20 jaar, niet langer dan 1.80, onbehaard, je ziet er goed uit en je buddy is niet langer dan 17cm en geschoren, stuur ons dan een pm. Wij m 35 v 22 zijn zelf onervaren op bi gebied maar wel heel erg nieuwsgierig Je hoeft niet persee ervaring te hebben..
Groetjes van ons
P.s. graag alleen serieuze reacties!!
|
Hoi,
Allereerst moet ik bekennen dat ik het wel enigsinds met Cloudy eens ben. Verder natuurlijk harstikke moeilijk om zo'n type te vinden. Heel kort door de bocht betekent dit dat iemand van 181 cm niet meer mee mag doen. Terwijl deze aan het eind van de dag misschien wel 179 cm kan zijn. De bovengrens is overigens al 2 cm opgeschroefd sinds jullie laatste advertentie. Dat scheelt ook voor de piemellengte, al steeg deze met slechts 1 cm naar 17.
Het lijkt wel alsof ik verslag doe van de aandelenmarkt, maar nee, dit gaat slechts over een speurtocht. En hoe vergroot je je kansen? Vooruit nog éénmaal een klein advies: Sta open voor alle verrassingen in het leven, de mooiste dingen die je kunt vinden, zijn de dingen waar je nooit naar zocht.
Maar nergens staat erbij in welke staat. Een erectie kan al gauw de 17 cm overstijgen, maar slap stelt het bij mij niet zo veel voor.
Succes met de speurtocht, maar geniet van de verrassingen!
Liefs + amen nomiz
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
|
|
|