|
geiletoyboy
|
Geplaatst op 31-03-2010, 19:08 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het lijkt me best geil om eens met jou een spannende date te hebben, dan ga ik lekker voor je op mijn knieën en lik je uitdagend over je ballen, dan neem ik je lekkere pik in mijn mond en begin je uitdagend lekker langzaam te pijpen, dan ga ik steeds wat sneller langs je pik likken en begin er gulzig op te zuigen terwijl je mijn bij mijn hoofd pakt en je pik steeds wat dieper in mijn keel schuif, en dan wil ik dat je als je bijna klaarkomt je pik helemaal in mijn keel schuift zodat de eerste straal van jke zaad lekker in mijn keel gespoten wordt, en dat je je pik dan terugtrekt zodat de rest van je zaad in mijn mond en over mijn gezicht gespoten wordt, het liefst doe ik alles filmen, maar je hoeft niet herkenbaar in beeld te komen, het lijkt me alleen maar supergeil die gedachte, dat andere lekkere geile mannen zich afrukken terwijl ze naar een filmpje kijken waarin ik de lekkere zaadslet uithang, die zich door iedereen laat neuken ik wil je, bel me op *telefoonnummer verwijderd door becca*
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 31-03 19:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|