geiletoyboy Geplaatst op 31-03-2010, 17:58
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi lekkere geile mannen, ik ben een onderdanige bi jongen die wat wil bijverdienen, ik ben op zoek naar 1 of meerdere mannen die lekker door mij verwend willen worden, het lijkt me supergeil om door een groep mannen geneukt te worden,  ik wil jullie ballen in mijn mond nemen en er lekker op sabbbelen, en dan lijkt het me supergeil als 1 van jullie opeens achter me gaat staan en m'n kontje insmeert met wat glijmiddel, en me vervolgens, voorzictig in mijn kontje neukt, ik wil je lekker pijpen het lijkt me supergeil als jullie dan net voor jullie klaarkomen, jullie pik helemaal in mijn keel schuiven zodat de eerste dtraal van je lekkere zaad in mijn keel spuit, en dat je je pik dan terugtrekt zodat je de rest van je zaad in mijn mond en in mijn gezicht spuit, en dat jullie dan om de beurt me lekker diep neuken, wil je 1 on 1 sex is 40 euro per uur, een trio is 70 euro, wil je me met z'n driën neuken is 90 euro per uur, met een groep van 4 tot 20 personen is 20 euro per persoon per uur, 20 tot 50 man is 15 euro per uur per persoon, en boven de 50 is 12.5 euro per persoon per uur, als jullie me voor 5 uur huren krijg je 3 uur gratis, voor 8 uur krijg je 4 uur gratis bij, voor 14 uur krijg je er 6 gratis bij, en voor 24 uur krijg je er 12 uur gratis bij, ik kan meestal ontvangen, ik hoop snel van je te horen. xxxxx willem
bel me anders op *het vermelden van telefoonnummers is niet toegestaan*

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 31-03 18:46.

meld dit bericht aan een moderator