|
|
|
Jonathan
|
Geplaatst op 16-08-2004, 18:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey Dirma, ook ik ben op zoek naar wat erotische spanning die niet direct op sex moet uitdraaien. Het is zoals je zegt: ook via chat of mail kan je spannende dingen beleven. Ik sta altijd open voor zulke spanning. Alleen ben ik wel niet uit de buurt maar uit het noorden van België. Maar Internet kent geen afstanden, niet? Als je nader wil kennismaken, voeg me gerust toe op MSN via jonathanvdr@hotmail.com. O ja, misschien een beetje meer info over mezelf: ik ben een niet onknappe jongen van 25, werkend in de zorgsector, maar wel op een teschnisch gebied (raadselachtig, niet? ). Laat maar iets horen als je meer wil weten...
Groetjes, Jonathan
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
diepie
|
Geplaatst op 26-08-2004, 22:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, Ook ik voel me soms alleen. Vreemd gaan wil ik niet, wel een heel spannende vriendschap opbouwen. Ik ben blank, 43 en woon op de grens Groningen/Friesland.
Hoor ik van je? Vertel eens wat meer over jezelf?
Groet,
2creamy
Soms voel ik me alleen, en zou dan wel met een ander willen... juist geen sex, maar wel de spanning, ik een getrouwde vrouw, zoek jou! Wil jij, blanke man boven de 38 met mij mailen chatten, spanning opbouwen? Liefst in omgeving Friesland/Groningen!
Ik wacht op jou
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frland41
|
Geplaatst op 25-02-2005, 14:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo friesland wat een toeval, zelfde naam (bijna dan) en ook nog zelfde interesses en natuurlijk je raadt het al ook nog uit dezelfde provincie. ik denk dat als wij elkaar beter leren kunnen ons kontakt niet meer stuk kan, dus mail me snel terug zodat we lekker kunnen beginnen aan een heerlijke langdurige chat/mail relatie.
:-* zoals elke fries kust
|
|
|
|
|
|