john45 Geplaatst op 16-08-2004, 17:38
gebruiker
Verstuur privé bericht

meld dit bericht aan een moderator

Jonathan Geplaatst op 16-08-2004, 18:56
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey Dirma, ook ik ben op zoek naar wat erotische spanning die niet direct op sex moet uitdraaien. Het is zoals je zegt: ook via chat of mail kan je spannende dingen beleven. Ik sta altijd open voor zulke spanning. Alleen ben ik wel niet uit de buurt maar uit het noorden van België. Maar Internet kent geen afstanden, niet? Als je nader wil kennismaken, voeg me gerust toe op MSN via jonathanvdr@hotmail.com. O ja, misschien een beetje meer info over mezelf: ik ben een niet onknappe jongen van 25, werkend in de zorgsector, maar wel op een teschnisch gebied (raadselachtig, niet?   ). Laat maar iets horen als je meer wil weten...

Groetjes, Jonathan

john45 Geplaatst op 16-08-2004, 22:30
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste dirma, bedenkt eer ge begint het het spreekwoord.. Ik ben gefacineerd door het feit dat je spanning zoekt en niet direct sex. Kan je me mailen verder, dan kan ik je wel helpen denk ik
John jg_cyber@hotmail.com

Redtulip Geplaatst op 26-08-2004, 15:16
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Hoi Dirma,

Ja leuk hoor elkaar heerlijk opwarmen via dit moderne medium als internet. Een verlangen naar elkaar opbouwen, de spanning laten stijgen en dan nagenieten van de gedachten aan een leuke conversatie.

Met andere woorden, zoek niet langer, je hebt me gevonden.

Kusjes,
RedTulip

diepie Geplaatst op 26-08-2004, 22:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,
Ook ik voel me soms alleen. Vreemd gaan wil ik niet, wel een heel spannende vriendschap opbouwen. Ik ben blank, 43 en woon op de grens Groningen/Friesland.

Hoor ik van je? Vertel eens wat meer over jezelf?

Groet,

2creamy

Soms voel ik me alleen, en zou dan wel met een ander willen...
juist  geen sex, maar wel de spanning, ik een getrouwde vrouw, zoek jou! Wil jij, blanke man boven de 38 met mij mailen chatten, spanning opbouwen?
Liefst in omgeving Friesland/Groningen!

Ik wacht op jou

jan_cupido Geplaatst op 02-09-2004, 19:13
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi meid

ik ben jan 38 jaar en wil graag chatten met je!
mijn e mail is jan_andringa@hotmail.com
en als het je leuk lijkt dan later eens afspreken?
eerst maar eens een leuke chat met een ongebonden man!

lief kusje jan

ps voeg je me snel even toe?

simon Geplaatst op 11-09-2004, 12:49
gebruiker
Verstuur privé bericht

Voeg mij maar toe op MSN om te chatten of mailen is ook goed maar je zal er geen genoeg van krijgen

hobbyfotograaf Geplaatst op 11-09-2004, 15:03
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi dirma

ik zou graag met je willen chatten,gewoon over alledaagse dingen kletsen,en als het erotisch wordt.......... gewoon lekker de spanning opvoeren,heerlijk toch?Ik ben dagelijks te vinden op msn,en kan de hele dag.ik zit toch thuis vanwege een kloterug :-[

mocht je me toevoegen dan zien we wel hoe het gaat lopen.

mijn msn-adres is:wim_40@hotmail.com

hopenlijk hoor ik nog iets.

groetjes wim

klazio Geplaatst op 11-09-2004, 17:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi, ik wil met je mailen, ik woon in overijssel, maar dat maakt me niet uit, ben een man van 53 jaar,
kjiklaster@hotmail.com

frland41 Geplaatst op 25-02-2005, 14:20
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo friesland wat een toeval, zelfde naam (bijna dan) en ook nog zelfde interesses en natuurlijk je raadt het al ook nog uit dezelfde provincie.
ik denk dat als wij elkaar beter leren kunnen ons kontakt niet meer stuk kan, dus mail me snel terug zodat we lekker kunnen beginnen aan een heerlijke langdurige chat/mail relatie.

:-*  zoals elke fries kust