|
erostelletje
|
Geplaatst op 24-02-2010, 19:08 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
hallo wij zijn een stel van 31 en 35 jaar uit nieuwegein. ik(man ) zoek grootgeschapen mannen die zich wel kunnen vinden in onderstaande oproep. ik zoek mannen die ik snachts kan smsen d=en die dan kunnen en willen komen. de bedoeling is als ik ( man) je sms, jij komt hierheen (nieuwegein), ik laat je stilletjes binnen. binnen in de woonkamer kleed je je uit, en dan gaan we samen naar de slaapkamer toe waar de vrouw ligt te slapen. ik leg de vrouw rustig op haar rug zonder haar wakker te maken. jij kunt dan tussen haar benen komen liggen. Ik (man) wil dan jou lul nat maken (dus even pijpen), en daarna jou lul in haar kutje stoppen. waarna jij haar heerlijk diep mag wakker neuken. en als ze eenmaal wakker is, mag je haat gebruiken als je eigen vriendin/vrouw. zij is licht onderdanig en doet graag wat jij wil. geen anaal, en geen plas en poep. zij is een stevige vrouw,ziet er verder leuk uit. d cup borsten en een heel gewillig kutje.
mijn eisen aan jou zijn: je bent goed/groot/dik geschapen. geschoren schoon. en geen probleem met een mannenmond/hand. indien het klikt is dit voor vaker. we willen wel een foto van je zien, waarop ook je pik te zien is. laat maar weten!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|