|
allientje
|
Geplaatst op 19-02-2010, 09:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben weer op zoek naar mooie onbesneden piemels die een langzame langdurige massage kunnen weerstaan ! Ben je voorzien van zoiets moois dan mag je reageren, echter graag alleen als je ook aan de volgende eisen voldoet:
1. Je bent niet ouder dan 30 jaar en bent onbesneden 2. Je weet wat edging inhoudt en kan mij dat kan uitleggen 3. Je jezelf kan beheersen en dus weet je handen thuis te houden 4. Je produceert voorvocht 5. Je jezelf kan schikken in het feit dat ik de baas ben 6. Je kan accepteren dat ik mij niet ga uitkleden 7. Je kan accepteren dat er niet 'meer' zal gebeuren 8. Je naast acceptatie van punt 6 en 7 er ook niet om gaat vragen ! 9. Je kan accepteren dat het in principe een eenmalige afspraak zal zijn en dat smeken/zeuren om vaker geen zin heeft en het dan ook niet zal gebeuren !
Kan je hier aan voldoen dan kan ik je een ultieme ervaring bieden !! Je kan een berichtje met wat details EN EEN FOTO VAN JE PIEMEL sturen naar annelien2009@gmail.com
Ik kan niet garanderen dat ik altijd terugmail. Bevalt de foto en je berichtje dan stuur ik altijd een reply.
Groetjes,
Ann
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Rickg
|
Geplaatst op 20-02-2010, 07:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toppunt van beheersing. Gaat mij niet lukken Zie het als proffesioneel pikkepesten. Veel succes en ja ik weet wat het is.. voorhuid massage met heel veel voorvocht... Ben benieuwd welk ijskonijn dat lang weet vol te houden.... Wel grappig je treft hier van alles.
Dit bericht is gewijzigd op 20-02 07:28.
|
|
|
|
Discreet lekker vlot en leuk............. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo2526
|
Geplaatst op 26-02-2010, 17:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey hallo,
ik zag je berichtje en klinkt erg leuk en spontaan. Ik ben Romeo, 28 uit Utrecht. Ik ben blond, 186 heb bruine ogen en een sportief uiterlijk. Ik zou het leuk vinden om eens in contact met je te komen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier nog geen ervaring mee heb, ik hoop niet dat je dat erg vindt?
Hopelijk hoor ik snel van je. groeten, Romeo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|