|
chickie1984
|
Geplaatst op 18-02-2010, 12:19 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey hai lekker ding,
Sommigen zullen me hier wel vaker hebben gezien met vele onzinnige domme reacties, maar ook ik leef en heb wel eens zin in iets spannends, uitdagends en meer.
Tha Info:
Ik ben een gezellige, spontane meid van 25 *bijna 26* jaar uit de regio Overijssel uit Twente. Ik heb halflang donker haar, de kleur wisselt van bruin naar zwart *hoera etos* ik heb groen grijze ogen en een niet onaantrekkelijk gezichtje, behalve als ik smorgens net wakker ben. Ik ben 1.73 lang, weeg ongeveer 78 kilo en ben op het moment iets meer dan 6 maanden zwanger. Gewicht is overigens inclusief buikje  Mooie volle c tot d cup en hier en daar wat tattoo's en piercings. Verzorgd uiterlijk.
Verder, bijna altijd melig, fliterig, hou ook van een goed gesprek, dierenliefhebber en gewoon sociaal aangelegd.
WAAR BEN IK NAAR OP ZOEK?
Ik zoek een leuke spontane gekke meid tot 26 jaar. Je uiterlijk is niet zo heel erg belangrijk, ik verwacht wel een dametje die het leuk vind zichzelf goed te verzorgen en dat ook uitstraalt. Verder een normaal tot volslank postuur, slank mag ook, geen pre, overmatig dik, sorry ben ik gewoon eerlijk in, daar ligt mijn voorkeur niet *NO OFFENCE LADY'S! Want waarvoor vraag ik dat?
Ik ben hartstikke bi seksueel en zoek een vriendschap plus. Lekker gek doen met elkaar en als het goed klikt, lekker met elkaar worstelen tussen de lakens. Ik heb een leuk mannetje waar ik zo'n zelfde soort relatie mee heb en nu zoeken we gewoon af en toe een meid erbij om lekkere geile dingen mee te beleven. Maar in eerste instantie zoek ik dus voor mezelf een speciaal vriendinnetje dus. Bi is de voorkeur. Maar ik zou ook graag lekker meiden dingen met je doen en een leuke vriendschap opbouwen.
Wat verwacht ik van je op seksueel gebied? Je staat open voor dingen, bent geen strijkplank in bed, hebt een goede humor en je vind het niet erg om ook over seks te praten, want tenslotte dat is wel belangrijk dat je weet wat je van elkaar lekker vind, of juist niet.
Dus JIJ, leuke meid! Ben je daar? Schroom je niet, stuur een berichtje als je nog wat wil weten. Ik zoek dus GEEN STEL of man alleen.
* chickie1984 gives you a big hug already! tot gauw!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|