|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrsrobinson
|
Geplaatst op 18-01-2010, 20:13 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
wauw... wat een reacties al... meer dan 100 berichtjes in onze inbox.. pfff
Niet gedacht dat hier zo veel respons op komt.. misschien best als we hier al antwoorden op sommige vragen van jullie zodanig dat we niet telkens iedereen apart hetzelfde moeten sturen..
Allereerst, we zijn inderdaad dus wel degelijk met 2 .. We zijn al sinds vele jaren boezemvriendinnen en het is eigenlijk zo dat ik dat artikel over "oudere vrouwen" en "toyboys" naar mijn vriendin had gestuurd en dat we dan eerder voor de grap hier dan dit oproepje hebben geplaatst . maar de grap is een beetje uit de hand gelopen blijkbaar... nu zitten we hier met die vele vele reacties.. maar we vinden het eigenlijk best wel leuk en willen er wel echt mee door gaan... We zouden dan wel een beetje moeten selecteren want we gaan niet iedereen kunnen beantwoorden.. de leukere reacties die we nu al hebben gehad zullen we proberen om ook nog een kort privé berichtje terug te sturen, maar de rest van jullie zal het dus moeten doen met wat we hier typen..
Om te antwoorden op enkele vragen die jullie hadden: Wij zijn allebei getrouwd, ikzelf heb ook kinderen (2) , maar mijn vriendin niet. Onze mannen weten hier niet van dus mochten we verder gaan in het contact met iemand van jullie is discretie eigenlijk wel belangrijk ja Sommige vroegen ook naar onze exacte leeftijd (is dit trouwens wel iets dat een echte gentleman mag vragen aan een dame? ) ... wel, als je het dan toch zo exact wil weten, ik ben 44 en mijn vriendin 46. "Hoe we er uit zien?" vroegen sommigen zich af . We zijn allebei nogal gewone vrouwen van 40+, constant in strijd met ons gewicht en de kilo's maar we willen allebei wel geloven van onszelf dat we die strijd aan het winnen zijn . We zijn niet echt dik, maar natuurlijk ook geen slanke, strakke twintigers meer. We zijn allebei blond, ik iets lichter blond dan mijn vriendin. We hebben beide ons haar kort tot halflang. Mijn ogen zijn grijs-blauw, die van mijn vriendin groen-blauw.
Voor degenen die naar een foto van ons vroegen, wij willen je gerust een foto sturen maar wel niet zo maar aan iedereen... En dit omwille van de discretie die ik hierboven al vermeldde.. Sommigen zaten trouwens vrij dicht bij met een gok van waar wij zijn .. we zijn dus allebei Belgische , en wonen niet zo heel ver van Antwerpen..
Er werd hier trouwens ook al wat gespeculeerd naar waar wij eigenlijk naar op zoek zijn op gebied van leeftijd bijvoorbeeld. Wel om eerlijk te zijn, voor ons moet je zelf niet noodzakelijk jonger zijn, maar mag natuurlijk wel en hoeveel jonger maakt eigenlijk ook niet zo heel veel uit.. met andere woorden, leeftijd is niet het belangrijkste.. Wat ons betreft kan een toyboy net zo goed een frisse , sexy jongen van 18 zijn, als een krasse , nog steeds op seks beluste zestiger of zelfs zeventiger  Ook uiterlijk is niet zo heel belangrijk eigenlijk, het is natuurlijk een pluspunt als je er een beetje goed uitziet en atletisch bent of zo maar op zich is dat ook niet noodzakelijk.. Wat is dan wel belangrijk? Wel, dat je seks in je hebt en dat je dat ook uitstraalt.. dat je een goede minnaar bent in bed of dat je ons seksueel iets kan geven dat onze man , of zelfs andere mannen , ons niet kunnen geven, dat je ons kan gek maken... verder is het ook belangrijk dat je begrip hebt voor de situatie waarin wij als getrouwde vrouwen zitten en dat je discreet hier mee kan omspringen natuurlijk..
Hoe zien wij het nu concreet? Wel we gaan dus een selectie proberen te maken op basis van de reactie die we hebben gehad en die mensen eventueel wat extra vraagjes via een persoonlijk bericht nog stellen.. Wie wil mag trouwens nog altijd reageren. Wat is het belangrijkste dat wij willen weten in je eerste berichtje? Dat is je leeftijd en eventueel een korte beschrijving van hoe je er uit ziet. (als je al een foto kan/wil sturen is dat natuurlijk super) of je getrouwd/verloofd/verliefd of single bent. En de reden waarom je reageert, wat je aantrekt in onze oproep, wat je er persoonlijk over denkt, hoe je het eventueel ziet gebeuren onze verder contacten etc... En natuurlijk mag je elk ander argument dat ons kan overtuigen om voor jou te kiezen ook vermelden, probeer ons te overtuigen dat jij onze ideale toyboy bent!
Sommige vroegen zich ook af of afstand een probleem was en of we 1 of 2 toyboys zoeken... Wel, als we er 2 goede kunnen vinden, des te beter, dan hebben wij er allebei eentje  En wat locatie en afstand betreft.. wij gaan af en toe samen wel eens een dagje, weekendje of zelfs weekje (als dat moet ) samen met ons tweetjes weg zonder onze man, dus je onze toyboy zou worden, willen we gerust wel eens een weekendje organiseren om elkaar te ontmoeten, en locatie is dan niet zo heel belangrijk.. als we bij jou of bij jou in de buurt dan moeten logeren dan is dat mogelijk denk ik 
Zo, hopelijk hebben wij daarmee al heel wat vraagjes beantwoord.. Mochten jullie er nog hebben, mag je die altijd laten weten. Onze excuses dat we niet elk privéberichtje apart kunnen beantwoorden maar we zullen wel ons best doen om tenminste hier op de meeste vraagjes te antwoorden.
En verder misschien tot snel in je privé-inboxje ! x
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|