ellen Geplaatst op 18-08-2003, 08:58
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi, ik ben Elnie, 37 en ben op zoek naar vrouwen in, of uit de omgeving van utrecht om mee uit te gaan, een goed gesprek te voeren onder het genot van een glas wijn, lol mee te maken en de lesbische wereld te ontdekken.
Je kunt mij mailen op elnie@wanadoo.nl
natuurlijk kun je ook hier je reactie opgeven

meld dit bericht aan een moderator

righteousbabe Geplaatst op 31-08-2003, 21:24
verwijderd
Verstuur privé bericht

hi el,

klinkt gezellig. ik heb op dit moment  geen e-mail, dus reageer ik even zo. als je me wilt leren kennen verzin ik wel iets waardoor dat niet zo in het openbaar hoeft. voorlopig is dit ook best grappig, toch.
wat kan ik alvast over mezelf vertellen? ik werk in utrecht in een ouderparticipatie kinderdagverblijf, ben 26, woon in een woongroep (past niet bij me, wil er dan ook weg) in nieuwegein.
ik hoop van je te lezen.
groetje,

maken we er wat van? 
righteousbabe Geplaatst op 31-08-2003, 21:32
verwijderd
Verstuur privé bericht

eerste poging is mislukt..

hi el,

het lijkt me gezellig eens met je af te spreken. ik ken maar weinig lesbische (of bi-) vrouwen. op het moment werkt mn e-mail niet, dus reageer ik maar zo.
mijn naam is adinda, ben 26 werk in een ouderparticipatie kinderdagverblijf in utrecht en woon in een woongroep in nieuwegein.
lees ik van je?
groetje.

;o)

maken we er wat van? 
ellen Geplaatst op 02-09-2003, 10:58
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Adinda,

Leuk dat je gereageerd hebt. Zit je inde woongroep in Fokkesteeg. lijkt mij ook niets. Woongroepen zijn leuk, maar ik geloof dat je daar ook elke avond samen moet eten, likt mij niets. Ik reageer een beejte laat, maar had geen berichten meer verwacht. ik werk als coordinator bij een stichting in Utrecht. Ik heb met nog 2 andere vrouwen donderdagavond in Utrecht afgesproken om kennis te makne. Misschien heb je zin om mee te gaan. laat het even weten, hier op het forum of op mijn email:elnie@wanadoo.nl
Hoop wat van je te horen

groetjes,
ellen

righteousbabe Geplaatst op 02-09-2003, 20:25
verwijderd
Verstuur privé bericht

hi ellen,

leuk om van je te lezen. beter laat dan nooit natuurlijk.
ik woon inderdaad in een woongroep in fokkesteeg. met de oude bewoners was het redelijk relaxt, maar nu hebben we nieuwe bewoners, die eerder een surrogaat gezin, dan een woongroep zoeken. erg benauwend.
helaas kan ik donderdag niet. als jullie een vervolgafspraak maken, of als je wat met mij wil drinken, lees ik het graag.

groetje,

adinda

maken we er wat van? 
ellen Geplaatst op 02-09-2003, 23:53
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Adinda,
Jammer dat je niet kan.
Mochten wij op korte termijn nog een keer afspreken, hoor je het. Kunnen we gelijk kijken of je ook kan. Als het langer duurt kunnen wij misschien wat afspreken.
Je hoort me.

Groetjes,
Ellen

ellen Geplaatst op 05-09-2003, 05:53
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi adinda,
Niet iedereen was er gisteren, misschien is het leuk om binnenkort een nieuwe afspraak met zijn tweeen te plannen, dan zien we wel wie er nog meer meegaat. Wat voor dagen kun jij?
Hoop wat van je te horen,

Groetjes,
Ellen

december Geplaatst op 05-09-2003, 14:33
gebruiker
Verstuur privé bericht

Misschien wil ik ook wel mee? Als de dames daar geen bezwaar tegen hebben tenminste  

Groetjes,
December

ellen Geplaatst op 05-09-2003, 23:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ben wel beniieuwd hoe je heet, waar je woont en hoe oud je bent?
Veel vragen, maar ben gewoon erg nieuwsgierig.

groetjes,
Ellen

december Geplaatst op 06-09-2003, 00:28
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-09-2003, 23:05 ellen schreef:

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ben wel beniieuwd hoe je heet, waar je woont en hoe oud je bent?
Veel vragen, maar ben gewoon erg nieuwsgierig.

groetjes,
Ellen

Hoe ik heet dat vertel ik liever prive Ik woon in Amersfoort en ben 39 jaar.

Groetjes,
December

ellen Geplaatst op 06-09-2003, 10:47
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste mensen,

het leek mij een goed plan om zondagmiddag de 14de wat af te spreken met zijn allen. Ik heb inmiddels ook prive berichten gehad. Wie heeft zin om me te gaan en kan ook. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de avond moet sporten, maar de maand september is bij mij erg vol en anders gaat er wel erg veel tijd overheen. Je kunt mij zowel hier als prive mailen op elnie@wanadoo.nl

groetjes en misschien tot dan,
Ellen

righteousbabe Geplaatst op 07-09-2003, 00:59
verwijderd
Verstuur privé bericht

good idea, el. ik zal er zijn. eh..waar? ik lees het wel.
groetje,

maken we er wat van? 
ellen Geplaatst op 09-09-2003, 21:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

Beste iedereen,
in tegenstelling tot mijn vorige bericht wil ik mensen uitnodigen om zondagmiddag 5 oktober mee te gaan dansen bij de dansmiddag van het COC in Utrecht. Andere leuke ideen om wat te gaan doen deze middag zijn van harte welkom.
Wie heft er zin om mee te gaan? Mail naar elnie@stichtingborderline.nl
P/S Ik moet onverwachts werken 14 september, vandaar deze verandering van datum.

december Geplaatst op 09-09-2003, 21:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja, een dansmiddag dat zit er voor mij dus helaas niet in. Andere keer dan maar.

Groetjes,
December

ellen Geplaatst op 10-09-2003, 09:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

beste Adinda,

je hoeft niet perse te dansen. Niet iedereen houd daarvan, maar het kan wel gezellig zijn.
gr,
Ellen