|
|
|
righteousbabe
|
Geplaatst op 31-08-2003, 21:24 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
hi el,
klinkt gezellig. ik heb op dit moment geen e-mail, dus reageer ik even zo. als je me wilt leren kennen verzin ik wel iets waardoor dat niet zo in het openbaar hoeft. voorlopig is dit ook best grappig, toch. wat kan ik alvast over mezelf vertellen? ik werk in utrecht in een ouderparticipatie kinderdagverblijf, ben 26, woon in een woongroep (past niet bij me, wil er dan ook weg) in nieuwegein. ik hoop van je te lezen. groetje,
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
maken we er wat van? |
|
|
|
|
ellen
|
Geplaatst op 02-09-2003, 10:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Adinda,
Leuk dat je gereageerd hebt. Zit je inde woongroep in Fokkesteeg. lijkt mij ook niets. Woongroepen zijn leuk, maar ik geloof dat je daar ook elke avond samen moet eten, likt mij niets. Ik reageer een beejte laat, maar had geen berichten meer verwacht. ik werk als coordinator bij een stichting in Utrecht. Ik heb met nog 2 andere vrouwen donderdagavond in Utrecht afgesproken om kennis te makne. Misschien heb je zin om mee te gaan. laat het even weten, hier op het forum of op mijn email:elnie@wanadoo.nl Hoop wat van je te horen
groetjes, ellen
|
|
|
|
|
|
|
righteousbabe
|
Geplaatst op 02-09-2003, 20:25 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
hi ellen,
leuk om van je te lezen. beter laat dan nooit natuurlijk. ik woon inderdaad in een woongroep in fokkesteeg. met de oude bewoners was het redelijk relaxt, maar nu hebben we nieuwe bewoners, die eerder een surrogaat gezin, dan een woongroep zoeken. erg benauwend. helaas kan ik donderdag niet. als jullie een vervolgafspraak maken, of als je wat met mij wil drinken, lees ik het graag.
groetje,
adinda
|
|
|
|
maken we er wat van? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ellen
|
Geplaatst op 06-09-2003, 10:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste mensen,
het leek mij een goed plan om zondagmiddag de 14de wat af te spreken met zijn allen. Ik heb inmiddels ook prive berichten gehad. Wie heeft zin om me te gaan en kan ook. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de avond moet sporten, maar de maand september is bij mij erg vol en anders gaat er wel erg veel tijd overheen. Je kunt mij zowel hier als prive mailen op elnie@wanadoo.nl
groetjes en misschien tot dan, Ellen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|