|
R-en-m
|
Geplaatst op 21-10-2009, 22:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi mensjes van het goede leven.
Wij zijn een stelletje van 23(v) en 26(m). We zijn opzoek naar een stel(bi),man(bi) of vrouw(bi) die ons kan vergezellen tijdens ons intieme momentje 
Wat zoeken wij? We zoeken een stel, waarvan zij zowiezo bi is. Beiden bi mag natuurlijk ook  Of we zoeken een man/vrouw, die bi is. Zij, heeft al bi-ervaringen opgedaan, wat haar goed is bevallen. Beide hebben natuurlijk wel de menige oefening al gehad, met diverse speeltjes  Ook wilt zij weleens een DP in 1 gaatje mee maken(wel geoefend met speeltje, maar ze wilt echt vlees en bloed)  Zij is slank, grote borsten en een lekkere kont, hij is gezet. Maar dat mag de pret niet drukken... We wachten op een geil berichtje van je 
Groetjes en xXx-jes Ps. we willen zo snel mogelijk een sex-date 
We wonen in de omgeving van Rotterdam en kunnen nu nog ontvangen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Jort
|
Geplaatst op 27-10-2009, 09:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wow dat klinkt allemaal super spannend. Ik ben 34, 1,82, zwart haar en blauwe ogen en slank postuur. Ik ben bi- nieuwsgierig en wil heel graag een keer met een leuk stel experimenteren. Waar jullie het allemaal over hebben spreekt me erg aan.
Ik hoor wel of jullie interesse hebben. Ik woon in Breda.
x
|
|
|
|
bi-curious leuke jongen zoekt serieus stel |
|
|
djdancing
|
Geplaatst op 09-11-2009, 15:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-11-2009, 10:41 Rbreda schreef:
Hoi!
Dat klinkt echt heel leuk. Ik ben Roel, een bi man van 30. Ik kom uit de regio Breda. Ik ben 1,68. Donkerblond haar tot net over de schouders, blauwe ogen en een slank postuur. Ik heb al ervaring met een trio's, dus dat gaat helemaal goed komen.
Ik verstuur nog een pb met wat extra contact info.
Roelof
|
denk niet dat ze nog reageren
Laatste bezoek: 22-10-2009, 15:35:00
en het eerste bezoek was op 21-10
Dit bericht is gewijzigd op 09-11 15:31.
|
|
|
|
|
|