|
Giancarlo_gent
|
Geplaatst op 21-09-2009, 04:07 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hallo, Ik ben zaterdag 25 geworden en daarmee eens mijn fantasie posten en wie weet ook een reactie hierop. Mijn fantasie is een (sex)date te hebben met een rijpe ervaren dame. Ik zoek een dame vanaf 40jr tot 65jr. Elke dame met die leeftijd is welkom hoe U er ook uitziet. Looks spelen hier helemaal geen rol. Bent U die dame die een jongere kerel zijn fantasie wil waarmaken of zelf eens met een jongere man wou daten? Aarzel dan niet. Ik denk niet alleen aan mijn eigen plezier, maar ook wel zeker en vast aan die van U.
Wilt U alleen knuffelen, babbelen, massage zonder iets meer ? Wilt U dat we elkaar verwennen zonder sex ? Wilt U zacht de liefde bedrijven met respect voor elkaar ? Wilt U liever wat hardere, stoutere sex of U wilt xtremer ?
Dan kan ik u vertellen dat alles mogelijk is.
Ik stel me even verder voor aan U,
Ik ben Giancarlo 25 jaar en afkomstig van Gent Dampoort Ik ben 1m89 en 74 kg, blauwe ogen bruin haar. Hobby's zijn chatten en lopen en sinds kort ook massagecursus achter de rug.
Ik ben zeer gesteld op hygiëne, respect en eerlijkheid. Voor de rest weet ik niet zo wat te vertellen.
Kan wel alleen verplaatsen regio Gent. Deze week elke namiddag beschikaar
Als U nog vragen heeft of U wilt een foto kan U dat vragen via mail op: complex_spetser@hotmail.com Graag alleen eerlijke reacties. Reacties als het kan met foto (naakt hoeft niet) Elke reactie word eerlijk beantwoord.
Groetjes Giancarlo
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dames & koppels regio Gent gezocht. Alle leeftijden welkom |
|