Ceefer Geplaatst op 10-11-2009, 23:01
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-11-2009, 10:46 Pietdegenieter schreef:
Statistisch geef ik je gelijk inzake diepvriesniveau. De verdere inhoud lijkt me eerder projectie van jouw kant. Nefra's oproep (en ook haar antwoorden) is van een heel andere niveau dan jouw 'heter en beter'... Of is het zo moeilijk om subtiliteit te waarderen?

Ja hallo, ik waardeer ten zeerste haar subtiliteit, waar dat dan ook goed voor moge wezen. Om terug te keren op haar oproep kan ik me er wel in vinden, uitgenomen het laatste woord dan he, ...
Het is natuurlijk, eenmaal op deze site, de goesting die meestal overneemt en de meeste nuances varen gaan. Maar daar knapt meerendeel dan ook op af, logischerwijs. Tis maar een kwestie van gestart raken, piet, en ik heb nog niet door me lief en teder en gevat en subtiel op te stellen op deze site. Wat jammer is voor mij, maar that's me.
Greets, Ceefer.

meld dit bericht aan een moderator

Voor mijn lichaam: alle vormen van genot toegelaten ! 
Pietdegenieter Geplaatst op 11-11-2009, 08:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 10-11-2009, 23:01 Ceefer schreef:
[...] Ja hallo, ik waardeer ten zeerste haar subtiliteit, waar dat dan ook goed voor moge wezen. Om terug te keren op haar oproep kan ik me er wel in vinden, uitgenomen het laatste woord dan he, ...
Het is natuurlijk, eenmaal op deze site, de goesting die meestal overneemt en de meeste nuances varen gaan. Maar daar knapt meerendeel dan ook op af, logischerwijs. Tis maar een kwestie van gestart raken, piet, en ik heb nog niet door me lief en teder en gevat en subtiel op te stellen op deze site. Wat jammer is voor mij, maar that's me.
Greets, Ceefer.

Lijkt me een duidelijk antwoord. Je waardeert subtiliteit maar weet blijkbaar niet wat het is. Je bent akkoord met haar oproep, maar haar laatste woord, het niet onbelangrijke 'niveau' heb je er liever niet staan...
Je hebt gelijk wanneer je schrijft dat, éénmaal op deze site, de goesting het overneemt van de nuances... De drift neemt het over van de passie, of minstens van het verstand. Je leest enkel wat je wil lezen, je vaagt woorden uit... En zo wordt elke actie oppervlakking... Er zijn er die het anders willen. Dieper, passioneler, integerder,
respectvoller, zowel vrouwen als mannen. Quand on risque on peut perdre, quand on ne risque jamais, on perds toujours...
Ieder stelt zich op zoals hij is Ceefer. Ieder doet zijn best. Ieder op zijn eigen manier, en dat is goed zo.
Gr Piet

Engels onderschrift verwijderd door Angie, zie forumregels 
gizmoo Geplaatst op 20-12-2009, 00:39
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

mooie oproep
alleen denk ik dat jullie haar niet begrijpen

please no water 
1 2