|
|
|
filipzegikniet
|
Geplaatst op 17-09-2009, 17:41 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben Filip, een normale jongeman van 25 jaar oud, slank, bruin haar en bruine ogen.
Graag had ik eens wat spanning gebracht in mijn sexleven door eens met iemand af te spreken, het is zowat een fantasie die hier wel werkelijkheid zou kunnen worden,
Ben jij een jongedame tussen 19 en 36 jaar oud die met mij die fantasie wil laten uitkomen ... en toevallig op zoek naar een friend with only the benifits
PM, mail of msn me dan op : (liefst met fotos anders weet je niet of je je aangetrokken voelt tot elkaar )
Regio limburg, antwerpen
filipzegikniet@hotmail.com
Kusjes, Filip
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cougar
|
Geplaatst op 18-09-2009, 23:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Nefra,
Geef toe, een heerlijke massage gegeven door sterke maar tevens tedere handen, die weten waar het deugd doet maar ook waar het de warmte in je doet stijgen met huiverende sensaties in je onderbuikje. Strelen die je zacht doen indompelen en je loslaten in een roes van ontspannenheid.... Om daarna waar op te bouwen naar een climax van diepe opwinding en verwarrende ideeën... zacht verwend worden en intens genieten van het hoogtepunt die je voelt aankomen om af te sluiten met een vuurwerk van genot... Met andere woorden...ik hou enorm en geniet enorm van het geven van massages. Mijn handen over een mooi vrouwenlichaam laten glijden en genieten van elke ronding die ze te bieden heeft....mmmm heerlijk toch?!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cougar
|
Geplaatst op 19-09-2009, 00:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja idd onderandere een posting van mezelf en nog op een andere reactie. Maar het strelen van een vrouwenlichaam is heerlijk om te beleven, Een zachte rug die je onder je handen voelt, elke kurve en ronding volgen met je handen, de perfectie van een vrouwensilhouette ondervinden. Elk stukje lingerie verwijderen om een zachte boezem te onthullen en te kneden en opwinden......tja...een heerlijke uitvinding "de vrouw".... Veel liefs !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ceefer
|
Geplaatst op 07-11-2009, 23:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oh neen ! In deze afdeling is al meer dan een maand geen nieuwe oproep meer gekomen. Waar gaat dat heen, zijn alle vlaamse e-seduce vrouwen dan bevredigd ? Zo komen er alleen maar jaren bij op mijn teller. En zo klinkt de lokroep van Nefra steeds maar beter en beter en beter en heter en beter.
Have it off.
|
|
|
|
Voor mijn lichaam: alle vormen van genot toegelaten ! |
|
|
|