|
mark_03
|
Geplaatst op 12-09-2009, 10:33 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik wil al een tijdje voor een eerste keer afspreken met een man, maar zit nog met een technisch vraagje. Ik bevredig me nu al soms met penisachtige voorwerpen, en het blijft natuurlijk een aars, en zo nu en dan hangt er dan ook wat str*** aan. In films zie je van die ass to mouth dingen, maar ik vrees dat ik dit bij mij niet zou willen. Ligt dit aan mij, hoe krijg je het daar proper en hygienisch? Of is dit normaal en hoort het er gewoon bij? Het zou me raar lijken moest iedereen voor elke date of voor elke keer seks een enema doen?
Ik vermoed dat hier wel wat mannen met ervaring zitten die me wat tips kunnen geven..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nick82
|
Geplaatst op 12-09-2009, 14:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb er met mijn ex vriendin nooit last van gehad, die hield er ook wel van om anaal genomen te worden. Heb hem er meerdere malen in gehad maar nog nooit stront aan de snikkel gehad Met jongens geen ervaring. Maar als je het echt een probleem vind zijn er volgens mij van die dildo's die je op je waterkraan kan aansluiten waar door kleine gaatjes water uitkomt zodat de boel goed schoon spoelt.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|