|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
curiouscouple36
|
Geplaatst op 06-09-2009, 21:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Vlinder, Wat een leuke nickname! Wie weet kunnen wij elkaar een dienst bewijzen. Bij ons heeft hij wel ervaring met mvv trio maar zij niet. Zij is bischierig en hij hetero. Wij zijn nog maar kort bij elkaar en hebben vanaf dag 1 besloten ons sexleven meer inhoud te geven, wij zijn erg open minded en voor (bijna) alles in. Je raakt inderdaad behoorlijk opgewonden van al dat spannende contact over en weer, dus indien je interesse hebt gaan we zsm de daad bij het woord voegen. Locatie is voor ons niet belangrijk, daar komen we wel uit. Wij staan te trappelen van ongeduld. Kus M en P
Dit bericht is gewijzigd op 06-09 21:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Stel zoekt vrouw |
|
|
|
|
roland2008
|
Geplaatst op 17-09-2009, 23:36 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Vlinder,
Las net je bericht over een mvv trio. Ook een droom van mij ;o) Een goede vriendin van me heeft al wat ervaring met trio's en we hebben het er toevallig over gehad om samen een mvv trio te doen.
Komende week woensdag zit ik in een Amsterdams hotel. Zij komt dan ook. Lijkt het je wat om kennis te maken en te zien of het klikt? En als dat zo is, een spannende avond tegemoet te gaan?
Ik, 30 slank, zij, 25 iets steviger, maar niet dik.
Als je reageert, geef ik je graag mijn mailadres en stuur je ook foto toe. Wie weet, tot ... Groeten, Roland
|
|
|
|
Leuke kerel |
|
|
lovelyme
|
Geplaatst op 19-09-2009, 14:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
<Hallo lieve vlinder,
Oook wij zijn zoekende en kwamen zodoende op jouw leuke advertentie uit. Wij zijn een gemengd stel, zij surinaams, hij nederlands. Zij slank en geschoren, hij sportief en ook geschoren. Wij kunnen jou ontvangen in onze jacuzi en lekker de avond in kletsen. Voelen we beide meer, dan is er altijd de gelegenheid voor. Wij zijn nog nieuw in dit medium maar staan wel open voor nieuwe dingen. Hij is 35 en zij is 28. Maar je kan ons ook eerst even bekijken op onze msn wijmixedduo@hotmail.com
we hopen je snel te zien
kus van ons
|
|
|
|
yesterday is history,tommorow a mystery ,today a gift that's why they call it present !! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|