martijnensan Geplaatst op 23-08-2009, 20:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hi!

Wij zijn Martijn & San.

Martijn (35 / 1.98m / lang / slank / verzorgd) heeft San (27 / 1.65 / volslank / blond / geschoren / kleine borstjes / lekkere kont) beloofd om haar te verassen met een extra mannetje

Wij zitten boordevol met fantasieen en San heeft cht zin om deze langgekoesterde wens in vervulling te laten gaan.
...Zij houdt er erg van om gelikt te worden...dus je moet wel een befkoning zijn
...Daarnaast is San extreem geil en voor veel in (behalve voor echt smerige dingen)
...Uiteraard gebeurt alles safe!

Wie-o-wie heeft er zin om ons te helpen deze fantasie te realiseren?
Wij vragen hygiene, niet ouder dan 35 jaar, discretie, en een vrije geest. Martijn is niet bi. San staat in het middelpunt.
Wij zijn 100% serieus!

M&S

Dit bericht is gewijzigd op 25-08 21:12.

meld dit bericht aan een moderator

Stel op zoek naar man voor vanavond! ZH 
jeanjacques Geplaatst op 26-08-2009, 12:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben ook 100% serieux...
Mail me dubois.jeanjacques@gmail.com
daarna volgt mijn tel

Looking for nice adventures 
remcogood Geplaatst op 26-08-2009, 15:56
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben vanavond vrij. gr rene

nico1402 Geplaatst op 26-08-2009, 21:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Martijn en San,

Ik heb jullie advertentie gelezen en wil graag eens met jullie willen afspreken voor een leuke spannende date.

Maar eh... wie ben ik dan? Ik ben een man van 45 jaar, 1.78m. lang/kort, half-Indisch, licht getinte huidskleur, bruine ogen, kaal koppie (stekels), brede schouders, soms een beetje macho maar wel heel lief. Hou van onverwachte dingen doen, ben heel open-minded, soms een beetje (te) impulsief en ook best avontuurlijk...

Ik woon in Capelle aan den IJssel, ben in het bezit van een auto en afstand is voor mij geen enkel bezwaar. Ik ben dus op zoek naar vriendschap, gezelligheid, maar vooral avontuurlijke en expirimentele sex. Ik heb weinig taboes (denk ik) dus wie weet wat er verder van komt. Ik hou in ieder geval van langdurig likken aan een natte sappige poes  

Maar... ik kan helaas alleen op donderdagavond afspreken. Meer weten? Vraag het maar gewoon...

Ik hoop gauw iets van jullie horen.

Groetjes,
Nico

Omg. Rotterdam 
pstar Geplaatst op 27-08-2009, 23:45
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 26-08-2009, 21:46 nico1402 schreef:
Hoi Martijn en San,

Ik heb jullie advertentie gelezen en wil graag eens met jullie willen afspreken voor een leuke spannende date.

Maar eh... wie ben ik dan? Ik ben een man van 45 jaar, 1.78m. lang/kort, half-Indisch, licht getinte huidskleur, bruine ogen, kaal koppie (stekels), brede schouders, soms een beetje macho maar wel heel lief. Hou van onverwachte dingen doen, ben heel open-minded, soms een beetje (te) impulsief en ook best avontuurlijk...

Ik woon in Capelle aan den IJssel, ben in het bezit van een auto en afstand is voor mij geen enkel bezwaar. Ik ben dus op zoek naar vriendschap, gezelligheid, maar vooral avontuurlijke en expirimentele sex. Ik heb weinig taboes (denk ik) dus wie weet wat er verder van komt. Ik hou in ieder geval van langdurig likken aan een natte sappige poes  

Maar... ik kan helaas alleen op donderdagavond afspreken. Meer weten? Vraag het maar gewoon...

Ik hoop gauw iets van jullie horen.

Groetjes,
Nico

Wie-o-wie heeft er zin om ons te helpen deze fantasie te realiseren?
Wij vragen hygiene, niet ouder dan 35 jaar, discretie, en een vrije geest. Martijn is niet bi. San staat in het middelpunt.
Wij zijn 100% serieus!

dus je bent 10 jaar te oud ongeveer..

PB mij even martijnensan als jullie willen

Kurtrussel Geplaatst op 13-09-2009, 16:40
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hi San&Martijn,

23/8 is alweer een tijdje geleden, maar spreken jullie nogsteeds af?
Heb nog geen trio ervaring, maar hou van likken!
Klikt het niet, dan houdt het op.
Ben 34 en kom uit rotterdam.