|
sexylove
|
Geplaatst op 21-08-2009, 20:24 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi!!!
Wij zijn een jong stel van 26(M) en 23(V) uit het noorden van het land. Het lijkt ons erg spannend om een trio te hebben, we hebben hier nog geen ervaring mee. We zoeken een (Goed Verzorgde!) hetero man tussen de 25 en 33 jaar met een slank figuur die wil helpen haar te verwennen! Als je denkt de vent te zijn die onze fantasie werkelijkheid kan maken laat het ons dan weten! Mail ons en misschien kunnen we samen een leuke avond bespreken. Reaktie met een foto worden erg gewaardeerd! Zodat we een indruk hebben van wie je bent.
Over ons: Zij is 23 jaar lang donkerblond haar cup C en een goed volslank figuur. Hij is 26 jaar blond 1.80m en sportief gespierd figuur.
Wij hopen op een leuke reactie.
Dit bericht is gewijzigd op 21-08 20:29.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
artje
|
Geplaatst op 13-09-2009, 08:19 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hi stel, met veel interesse heb ik julie ad gelezen en bij deze stuur ik dan mijn reactie. Mijn naam is Arthur (35) en ben een goed verzorgde slanke man zonder bbs. Mijn professie is masseur dus stel voor dat ik jullie eindeloos en zalig kom masseren als intro. Ik wil jullie graag een foto sturen maar weet via dit medium niet hoe ik het kan doen.
Misschien zijn jullie al helemaal voorzien maar laat me dan even weten.
Lieve groet, Arthur. arthurmassage@gmail.com
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|