|
|
|
|
|
|
|
Masterdam
|
Geplaatst op 17-08-2009, 21:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-08-2009, 21:55 belleke schreef:
zonder te veralgemenen, laat dat duidelijk zijn maar: eigenlijk is het toch wel triestig dat er mannen zijn die als je niet meteen op hun berichtje springt of dit board vol post of aan jan en alleman alles in geuren en kleuren vertelt er maar meteen van uitgaan dat je fake bent...
en als ik met iederéén moest afspreken of uitgebreid beginnen mailen en afspreken, dan ben ik nog langgggggggggg bezig!!!
|
Dat zal een reden hebben. Sommige anderen (zowel vrouwen als mannen die zich voordoen als vrouwen) verpesten het voor jou. Zo lijden de goeden onder de kwaden he...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iksexverslaafd
|
Geplaatst op 01-09-2009, 22:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-08-2009, 21:55 belleke schreef:
zonder te veralgemenen, laat dat duidelijk zijn maar: eigenlijk is het toch wel triestig dat er mannen zijn die als je niet meteen op hun berichtje springt of dit board vol post of aan jan en alleman alles in geuren en kleuren vertelt er maar meteen van uitgaan dat je fake bent...
en als ik met iederéén moest afspreken of uitgebreid beginnen mailen en afspreken, dan ben ik nog langgggggggggg bezig!!!
Dit bericht is gewijzigd op 13-08 21:58.
|
Gewoon met mij afspreken. Hoeft toch allemaal niet zo lang te duren? Jij wilt wat ik wil, simpel, meer moet dat toch niet zijn? En ik ben van jouw leeftijd 
Gewoon afspreken en hoppa genieten. En ben echt niet fake hoor dus als jij het ook nie bent en ook niet zoveel tijd wil verspillen waarom dan niet he? Let me know what u think of this...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
zoekt sex(date/relatie) |
|
|
|
|
|
|