|
antwerpsweet
|
Geplaatst op 02-08-2009, 14:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heb je zin in een relaxt avondje met een jong (28&27) en aantrekkelijk stel in Antwerpen? laat dan wat van je horen. wat we niet doen: anale sex en allerlei extreme dingen, wat we wel doen: gezellig met elkaar spelen, genegenheid, en een jongen in ons liefdesspel betrekken.
Mijn vrouw wordt opgewonden van mij met een andere man te zien spelen, en indien die man haar opwindt maakt ze graag zelf ook een ritje op de bezoeker. Je moet dus graag een onderdanige rol spelen, en je moet écht wel graag met een andere pik spelen.
Wij zijn op zoek naar een verzorgde bi-jongen die zich wil laten gebruiken als grieks schandknaapje. Dat wil zeggen dat we je zullen vragen om te masseren, pijpen, je pik aan te bieden, kortom een geduldige en onderdanige rol (maar niks met sm ofzo). Mijn vrouw houdt niet van beffen, maar pijpt zelf wel graag.
update: leeftijd niet zo belangrijk, wel dat je bi bent en geduldig bent.
Dit bericht is gewijzigd op 03-08 19:23.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie forumregels |
|
|
|
|
|
|
nlkurt
|
Geplaatst op 12-08-2009, 02:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ik ben een schone verzorgde jongeman uit Etten-Leur (Breda) En wil graag de lege plaats in jullie trio opvullen! Ik val op vrouwen, maar met zo'n geile vrijparty ben ik er zeker niet vies van om met andere piemels te spelen.
Of bespeeld worden natuurlijk!!
Info:
Ik ben 22 jaar
Verzorgd, en net uiterlijk. Wolwassen! (geen haantjes gedrag, en belangrijker!! Sirrieus als het om zulke afspraken gaat) Heb natuurlijk sex ervaring zowel met mannen als vrouwen, enkel nog niet samen met elkaar. Dit lijkt me dan ook heerlijk om eens uit te proberen!
Ik hoop iets van je te horen!!
Dit bericht is gewijzigd op 12-08 02:19.
|
|
|
|
|
|
|
Jort
|
Geplaatst op 27-10-2009, 09:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi leuk stel uit Antwerpen.......ik ben bi-nieuwsgierige jongen van 34 uit Breda die er goed en verzorgd uit ziet. 1,82, zwart haar en blauwe ogen. Ik ben erg geduldig en bi-nieuwsgierig. Ik fantaseer al lang over een trio met een stel waar ik mag spelen met een andere lul terwijl een vrouw toekijkt. Dit lijkt me erg spannend en opwindend. Jullie spel trekt me erg aan omdat ik graag wil horen wat jullie opwindt en hierin mee gaan en dus uitvoeren. Verder ben ik niet ervaren in trio maar sta wel open voor alles indien het maar in overleg is.......alles mag en niks moet !!
Hoop snel wat van jullie te horen.......ben overigens vandaag in Antwerpen 
xJort
|
|
|
|
bi-curious leuke jongen zoekt serieus stel |
|
|
|