|
|
|
|
|
|
|
trymeout
|
Geplaatst op 26-07-2009, 21:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De enige die norgen aandacht zal hebben voor het formaat van je piemel, zal jij zelf zijn! In de medische wereld werken namelijk professionals en die hebben echt wel wat beters te doen! Om 'm groter te make, laat je vaak pijpen of koop een vacuumpompje bij de sexshop. Maak er verder niet zo'n probleem van. Klein is ook echt lekker hoor. Voor de dames zowel als voor de pikgericht mannen. Succes morgen!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
biman zoekt geile seks met jongen/man, vrouw of stel, van zacht en teder tot groepsex en gangbang |
|
|
|
|
|
|
trymeout
|
Geplaatst op 26-07-2009, 23:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-07-2009, 23:16 Sirx schreef:
[...]Ja, het is of het een of het ander hoor... niet zeuren over de details. Als het alleen om de grootte gaat, vind ik de moker niet zo'n slechte oplossing (al moet je oppassen wat je zegt hier, je suggestie wordt zomaar serieus genomen)
|
Inderdaad, ik heb zelf 17,5 cm, maar ja een beetje groter is nooit weg. Dus ik heb zojuist de moker maar gehanteerd op advies via deze site. Maar in tegenstelling tot mijn duim, waar ik te vaak op geslagen heb bij het timmerwerk, werd mijn pik niet groter, begom niet te kloppen en werd niet mooi rood! Integendeel, klein, plat, paars en heel pijnlijk. Ik kan nu beter het klooster ingaan. Valt het bij jou nog mee, Echthopeloos!
|
|
|
|
biman zoekt geile seks met jongen/man, vrouw of stel, van zacht en teder tot groepsex en gangbang |
|
|
denhaag070
|
Geplaatst op 26-07-2009, 23:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-07-2009, 23:27 trymeout schreef:
[...]
Inderdaad, ik heb zelf 17,5 cm, maar ja een beetje groter is nooit weg. Dus ik heb zojuist de moker maar gehanteerd op advies via deze site. Maar in tegenstelling tot mijn duim, waar ik te vaak op geslagen heb bij het timmerwerk, werd mijn pik niet groter, begom niet te kloppen en werd niet mooi rood! Integendeel, klein, plat, paars en heel pijnlijk. Ik kan nu beter het klooster ingaan. Valt het bij jou nog mee, Echthopeloos!
|
gewoon je plasbuis vol met watte stoppen!lekker aanduwen met een satéprikker. je staat er nog van te kijken hoeveel er ingaat
|
|
|
|
Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie forumregels |
|
|
|
|
|
|