|
anglofiel
|
Geplaatst op 09-07-2009, 21:29 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
1. De gemiddelde komkommer is 25 centimeter lang. 2. Komkommer blijft zeker een week hard. 3. Komkommer wordt nooit te opgewonden. 4. Komkommer ontploft niet in je gezicht of tussen je borsten. 5. Komkommer is nooit te nerveus om het werkje te klaren. 6. Je kunt er makkelijk 1 uitzoeken. 7. Je kunt ze zelfs in de supermarkt nemen. 8. Je neemt ze alleen als jij dat wilt. 9. Met een komkommer kun je een éénpersoonskamer nemen. 10. Een komkommer respecteert je 's ochtends ook. 11. Komkommer geeft er niet om of je nog maagd bent. 12. Een komkommer schrijft niet je naam en telefoonnummer op in de w.c. 13. Je kunt net zoveel komkommers tegelijk nemen als dat je aankunt. 14. Een komkommer vraagt niet of hij de beste is, hoe het was, of je gekomen bent en hoe vaak. 15. Een komkommer is niet jaloers. 16. Komkommer vindt het niet erg om zich te verstoppen in de vriezer als je moeder ineens langskomt. 17. Het maakt niet uit hoe oud je bent om een komkommer te nemen. 18. Komkommer geeft er niet om welke periode van de maand het is. 19. Komkommer geeft je geen zuigzoen. 20. Komkommer heeft wel zaad maar je wordt er toch niet zwanger van. 21. Komkommer vergelijkt je niet met een playmate. 22. Komkommer is ecologisch en milieuvriendelijk. 23. Een komkommer is overal voor inzetbaar. 24. Komkommer behoeft geen voorspel. 25. Komkommer is altijd hard.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Boopalicious |
|
|
|
|
|
|
|
|
waarheenvoor
|
Geplaatst op 10-07-2009, 00:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-07-2009, 21:29 anglofiel schreef: 1. De gemiddelde komkommer is 25 centimeter lang. (alsof dat gaat passen ) (nou je hebt 2 cm nodig om hem vast te houden, dus ja dat gaat passen
2. Komkommer blijft zeker een week hard. (maar daarna bedorven....succes ) (maar wel een week plezier gehad, beter dan een man die het maar een wartier volhoudt
3. Komkommer wordt nooit te opgewonden. (hoe weet je dat zo goed...ooit komkommer geweest? (Nee hoef je ook geen komkommer voor te zijn geweest, want een komkommer komt noot te vroeg klaar
4. Komkommer ontploft niet in je gezicht of tussen je borsten. (dat weet je dus niets van flora) (Weet niet welke flora jij hebt bestudeerd, maar in mijn 41 jaar is er nog nooit een komkommer ontploft 
5. Komkommer is nooit te nerveus om het werkje te klaren. (de datingman ook niet) (dat zeggen alle datingmannen, maar zie punt 3 en 4 
6. Je kunt er makkelijk 1 uitzoeken. (mannen niet zeker) (nee, daar moet je weer tijd insteken, veel tijd
7. Je kunt ze zelfs in de supermarkt nemen. (idem) (ik zie super al samen met een vrouw in de koeling ....jajaja dream on
8. Je neemt ze alleen als jij dat wilt. (zit wat in, maar als jij genomen wil worden en de man wil niet...........dan mag je de komkommer pakken) (Wij dames zoeken mannen die altijd willen, en anders trappen we ze de deur uit
9. Met een komkommer kun je een éénpersoonskamer nemen. (met een man ook....lekker knus) (nou niet met mijn lichaamsomvang, dat past niet
10. Een komkommer respecteert je 's ochtends ook. (van ochtendsex is een man ook niet vies hoor )(maar ik heb de man voor de ochtend al het huis uitgezet
11. Komkommer geeft er niet om of je nog maagd bent. (vindt een man alleen maar leuker, dus geen issue) (de meerderheid van de manne hier zoekt een rijpere vrouw
12. Een komkommer schrijft niet je naam en telefoonnummer op in de w.c. (kom mijn wc maar eens controleren dan ) (Dat zal ik eens doen binnenkort
13. Je kunt net zoveel komkommers tegelijk nemen als dat je aankunt. (mannen ook ) (Maar de mannen kunnen ang niet in haar eentje aan
14. Een komkommer vraagt niet of hij de beste is, hoe het was, of je gekomen bent en hoe vaak. (een echte vent heeft dat ook niet nodig ) (Dan zien wij vrouwen nooit een echte vent
15. Een komkommer is niet jaloers. (wij ook niet, toch heren??? ) (Nouu je moet vooral als vrouw niet vertellen aan een man hoeveel mannen je echt hebt geneukt
16. Komkommer vindt het niet erg om zich te verstoppen in de vriezer als je moeder ineens langskomt. (ooit een bevroren komkommer in je *** gestopt???) (Ja die is nog harder
17. Het maakt niet uit hoe oud je bent om een komkommer te nemen. (toon eens respect voor de komkommer zeg ) (ook jonge meiden hebben jeuk, dan beter een komkommer dan een rijpe man
18. Komkommer geeft er niet om welke periode van de maand het is. (een echte vent pakt je altijd, dus ook op de rode zee ) (nou hier is ergens een topic te lezen waar er toch anders over gedacht word
19. Komkommer geeft je geen zuigzoen. (geen commentaar )
20. Komkommer heeft wel zaad maar je wordt er toch niet zwanger van. (idem) (Betekent idem dat ik van jouw zaad ook niet zwanger word? Dan kom ik eraan
21. Komkommer vergelijkt je niet met een playmate. (nog altijd beter dan vergeleken worden met een 10 tonner ) (Kom altijd heerlijk klaar als ik denk aan en 10 tonner
22. Komkommer is ecologisch en milieuvriendelijk. (weet je wel hoeveel chemicalien en groeihormonen/compost er in zo'n ding zitten) (Hoeveel manne zitten vol met groeihormonen
23. Een komkommer is overal voor inzetbaar. (zie je een komkommer al je lekkende leiding reparen ) (Nou jou ook niet, heb het net aan je gevraagd
24. Komkommer behoeft geen voorspel. (direct overgaan tot de daad kan altijd) (moet tie pik wel gelijk recht op staan als de vrouw de kamer binnenkomt
25. Komkommer is altijd hard. (na een week echt niet meer. heb het lef om hem dan nog in je te stoppen ) (Daarom stoppen we hem in de diepvries
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
vrienden willen alleen maar de bal |
|
|
|
|
|
|