|
Sheen
|
Geplaatst op 29-05-2009, 15:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oké, 4 dagen dating.nu. Paar kleine dingen die me opvallen...
1. Vanwaar de nood je penis op 't internet te zetten, mannen? Een penis heeft te weinig variatië in z'n bestaan om er een soort schoonheidswedstrijd van te maken. Vrouwen 't hier mee oneens? =/
2. Is 't niet verstandig een 'man zoekt sex' thread te maken en 't man zoekt vrouw gedeelte over los contact te laten gaan?
3. Penis muts. Ja, een penis muts. Ik begin sterk het idee te krijgen dat een heleboel mannen hier gewoon iets warms willen voor om de pik, dus vandaar...
En nu even een punt 4 verzinnen... 1 ding per dag is wel 't minste... Waar erger ik me nog meer aan...
Fakers.
4. Fakers.
Oké, ik snap de 'hier heb je een emailadres, ik wil beledigd en vernedert wórden op MSN' wraak-schemes. Niet erg goed doorgedacht, maar go ahead, genoeg idioten die je doelwit zullen uitschelden voor een slet ofzo, haha.
Maar, vanwaar de hordes 'vrouwen' met 1 post en nooit een reactie of terugkomen op de site? Mannen die even aan hun trekken willen komen door 't lezen van smerige persoonlijke berichtjes? Ik weet 't niet...
(Het volgende is na bericht 8 ingevoerd, voor geinterreseerden
5. Met onzinnige threads stromen de berichten binnen. :P
Dit bericht is gewijzigd op 29-05 15:33.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tinkerbelletje
|
Geplaatst op 29-05-2009, 15:27 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 29-05-2009, 15:06 Sheen schreef:
4. Fakers.
Maar, vanwaar de hordes 'vrouwen' met 1 post en nooit een reactie of terugkomen op de site? Mannen die even aan hun trekken willen komen door 't lezen van smerige persoonlijke berichtjes? Ik weet 't niet...
Dit bericht is gewijzigd op 29-05 15:07.
|
Misschien zijn dit inderdaad gewoon mannen die zich voort doen als vrouw, of vrouwen die zich grappig vinden, (eens kijken hoeveel reacties ik krijg op mijn oproep) of vrouwen die uiteindelijk toch niet durven.
|
|
|
|
Jammer dat mensen het niet kunnen hebben als je ze afwijst. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Webmaster
|
Geplaatst op 29-05-2009, 15:36 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 29-05-2009, 15:29 Sheen schreef:
Ja, kunnen vrouwen zijn de kijken hoe grappig 't is, maar meeste mensen komen dus niet terug op de site om hun 'lol' te bekijken.
|
17% van de post hiervan volgen hun post en krijgen dus in hun email te zien wat er gepost wordt .............................................................. Sommige reacties zijn dan soms ook te kinderachtig of als een vrouw even wil wachten met reageren wordt ze meteen voor fake uitgemaakt, als ze dat ziet dan zou ik ook helemaal niet reageren meer.
Kortom, reageer met respect
|
|
|
|
Grote Boze Webmaster |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 02-06-2009, 17:55 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 29-05-2009, 15:36 Webmaster schreef:
[...]
17% van de post hiervan volgen hun post en krijgen dus in hun email te zien wat er gepost wordt .............................................................. Sommige reacties zijn dan soms ook te kinderachtig of als een vrouw even wil wachten met reageren wordt ze meteen voor fake uitgemaakt, als ze dat ziet dan zou ik ook helemaal niet reageren meer.
Kortom, reageer met respect
|
maar je krijgt toch alleen maar in je mail te zien dat er een reactie is, en niet wat er gepost wordt? of is dat niet altijd zo?
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
|