natuurmens Geplaatst op 03-08-2003, 21:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben een vrouw die houdt van het goede leven. Voor mij:
fietsen, wandelen, bruin kroegje, swingen (!!!), ook genieten van de dingen in het leven die in hun kleinheid zo groots kunnen zijn. Ik geniet van o.a. mooie muziek, "goed gesprek", de spanning van het leren kennen van nieuwe mensen. Ik hou van diepgang (iemand werkelijk leren kennen)en spiritualiteit op een nuchtere manier. Ik ben 31, noorden vh land, werk binnen de sociale sector
Zoek natuurlijk een vrouw die zich een beetje in het bovenstaande herkend. Lijkt me leuk om te mailen etc. en daarna maar verder zien.
Groeten! Suzan.

meld dit bericht aan een moderator

newstart Geplaatst op 07-08-2003, 16:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Suzan,

Ik herken me volledig in wat jij beschrijft. Het zijn de dingen die me al lang intrigeren maar waarin ik een tijdje heb stil gestaan. Juist de laatste tijd groei ik gelukkig weer. Heerlijk he die diepgang, mensen bij wie je je kunt uiten en die het ook interesseren waarom je bent wie je bent en doet wat je doet. En inderdaad, wel met beide benen op de grond! Lijkt me spannend om je te leren kennen. Zullen we mailen?

Ben benieuwd!
Newstart

natuurmens Geplaatst op 08-08-2003, 21:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Newstart,
Aangezien ik voor het eerst op deze site ben weet ik nog precies hoe het werkt dus ik hoop dat je dit bericht leest. Ik ben benieuwd wie je bent!?
Groetjes, natuurmens.