lovely01 Geplaatst op 28-04-2009, 08:45
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi dames!!

Ik ben Linda, 20 jaar en woon samen met mijn vriend van 22... (wel in nederland maar kan verplaatsen/ontvangen).

Sinds een tijdje ben ik erg nieuwsgierig naar vrouwen, en wil deze nieuwsgierigheid dan ook eindelijk eens werkelijkheid maken.
Maar wat zoek ik precies?? Geen idee, ik zoek een leuke meid, die net als ik nog geen of bijna geen ervaring heeft en gewoon lekker wil expirimenteren. Een leuke vriendin, maar geen relatie... Iemand waarmee ik een klik heb, en natuurlijk zou dat heel fijn zijn als het wederzijds is..
Leuke dingen samen gaan doen, zoals lekker shoppen, zwemmen, saunatje pakken enzovoorts.... Ik hou van gezelligheid, en vind het heel belangrijk dat er een goede sfeer hangt, het bekende niets moet alles mag verhaaltje..
Ik heb een vriend, dus ben niet opzoek naar een man, of naar een stel, maar gewoon die ene leuke meid, die het ook durft om eindelijk eens af te spreken.

V-V staat 100% voorop, maar het lijkt me ook erg leuk om dit samen met mn vriend te mogen ontdekken...

Ik heb een cam, fotos, telefoon, alles om maar ff uit te sluiten dat ik geen faker ben! Daar zijn er al genoeg van hier  JAMMER genoeg

Ben jij die leuke meid, tussen de 20 en 30 jaar, die ook wel een uitdaging aandurft? Het ook zo zat is om uren lang tijd en energie in een leuke gesprek te stoppen, maar het uiteindelijk nooit ergens op uitdraait?? Eindelijk zin in actie heeft?? Je leeft tenslotte maar 1 keer....

Laat het dan niet om me een mailtje te sturen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en ons lekker kunnen laten gaan!!

Liefs.

meld dit bericht aan een moderator

paulzaza Geplaatst op 03-05-2009, 13:31
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

meld dit bericht aan een moderator

ben gewoon voor alles in