Amke Geplaatst op 07-07-2004, 21:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo jongens of mannen,
ben een jonge mama van 22jaar, dochter van 2, ben 1.70m en niet onknap. Werk als opvoedster in een internaat en ben woonachtig te Vlaams brabant.
Ik zoek een leuke vried, om te chatten, te pennen en misschien ook meer. Ik zoek geen losse flirten of eenmalige date's maar wil echt iets serieus opbouwen, mannen tot 35jaar, kindjes zijn meer dan welkom, een beetje romantiek en ...
Laat iets van je horen
Groetjes XXX

meld dit bericht aan een moderator

Werner34 Geplaatst op 07-07-2004, 22:42
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey jonge mama,

Ik zit hier nu net 5 min op dit forum, en heb met net lid gemaakt, zo kon ik jou mailen ...

Hey daar ... ik ben een 34 jarige kerel, ook uit Vlaams Brabant, wel eigenlijk op de grens van Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vl. Brabant, als je op de kaart kijkt dan weet je waar ik woon, op 1 km van dit punt namelijk

Ik ben sportief, jog regelmatig, tja dat ouder worden eist toch wel z'n tol, en je moet al eens wat meer trainen om fit te blijven ... ben nooit getrouwd geweest, en heb geen kinderen, buiten een paar losse relaties van max 2 a 3 maanden nooit iets serieus geworden. Heb wel nood aan een goed gesprek zo nu en dan, en ja iemand om mijn eenzame avonden wat op te vullen.

Ik ben heel open, en zo'n relatie wil ik dus ook. Vraag maar wat je wil weten. Geen taboes.

Laat me maar iets weten als het je iets zegt.

Groetjes,

Werner

Werner34 Geplaatst op 07-07-2004, 22:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey jonge mama,

Ik zit hier nu net 5 min op dit forum, en heb met net lid gemaakt, zo kon ik jou mailen ...

Hey daar ... ik ben een 34 jarige kerel, ook uit Vlaams Brabant, wel eigenlijk op de grens van Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vl. Brabant, als je op de kaart kijkt dan weet je waar ik woon, op 1 km van dit punt namelijk

Ik ben sportief, jog regelmatig, tja dat ouder worden eist toch wel z'n tol, en je moet al eens wat meer trainen om fit te blijven ... ben nooit getrouwd geweest, en heb geen kinderen, buiten een paar losse relaties van max 2 a 3 maanden nooit iets serieus geworden. Heb wel nood aan een goed gesprek zo nu en dan, en ja iemand om mijn eenzame avonden wat op te vullen.

Ik ben heel open, en zo'n relatie wil ik dus ook. Vraag maar wat je wil weten. Geen taboes.

Laat me maar iets weten als het je iets zegt.

Groetjes,

Werner

Varadero Geplaatst op 08-07-2004, 10:23
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben een man van 32, woonachtig te Hofstade (bij Mechelen).
Ik ben nooit getrouwd geweest en heb geen kinderen (tenzij je mijn moto telt als mijn kind).
Voor de rest zou ik zeggen, vraag maar en ik zal antwoorden.

When I die I want to go to hell, because in heaven there are no bikers. 
Werner34 Geplaatst op 09-07-2004, 17:47
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja je kan me toevoegen bij MSN met WernerVdE@hotmail.com
Kunnen we later eens chatten ...

Groetjes,

Werner