|
Fantasia
|
Geplaatst op 02-04-2009, 15:49 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Aangezien ik veel algemene reacties kreeg op mijn vorige advertentie, lijkt het mij beter om per fantasie een oproepje te doen
Ik ben een 28jarige meid uit Antwerpen en kan makkelijk verplaatsen (1m75, C-cup, geschoren) Ik zoek een oudere man (liefst +50 of mag ook veel ouder!) die me eens wil verwennen. Liefst op een spannende plaats, vb parking, park, bioscoop, .... Ik hou er van om betast, gelikt en geneukt te worden. Anderen mogen gerust toekijken
xxx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
singlepatje
|
Geplaatst op 12-04-2009, 17:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben nog niet zo oud als je zou willen, heb wel altijd zin in ongeremde sex, je mag zoveel in mijn mondje klaarkomen als je wil, ben verslaafd aan kut sappen en natuurlijk mag je zoveel op mijn paal gaan zitten als je wil. Mijn gezegde is "als je hem stijf krijgt mag je hem gebruiken". Ik doe het gewoon super graag en ben voor al uw sex fantasien beschikbaar; Geile kusjes
|
|
|
|
Wie wil zich eens lekker laten klaar beffen door mij, ben gek op sappige kutjes |
|
|
Tombraider
|
Geplaatst op 12-04-2009, 23:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi
Ik ben een slanke en verzorgde man van 52 lentes, geen baard-snor-tattoos-piercings, normaal geschapen maar kaalgeschoren lul.
Net als jou hou ik van buitenseks. Ik ben woensdag a.s. vrij en aangezien ze van een heerlijke lentedag spreken, neem ik dan ook een dagje vrijaf.
Ik ben echter nog op zoek naar een toffe lady om mij te vergezellen op een buitenavontuur.
Dit kan bv. aan het naaktstrand Paulina, het natuurgebied Bergse Duintjes (beiden NL). Ook het Kloosterbos en Het Rot (Vlaanderen) komen in aanmerking.
Alle locaties zijn gekend voor exhibitionisme/buitenseks.
En... indien nood aan meerdere mannen ... no problem ... op al deze locatie vindt u meerdere mannen die uw lusten kunnen blussen.
Maar misschien kent u ook wel een toffe locatie waar dergelijke activiteiten kunnen.
In de hoop op een spoedig en positief antwoord, dank ik je alvast voor het bestaande vertrouwen.
Groetjes,
John
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lekkerepik69
|
Geplaatst op 19-04-2009, 00:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 02-04-2009, 15:49 Fantasia schreef:
Hallo,
Aangezien ik veel algemene reacties kreeg op mijn vorige advertentie, lijkt het mij beter om per fantasie een oproepje te doen
Ik ben een 28jarige meid uit Antwerpen en kan makkelijk verplaatsen (1m75, C-cup, geschoren) Ik zoek een oudere man (liefst +50 of mag ook veel ouder!) die me eens wil verwennen. Liefst op een spannende plaats, vb parking, park, bioscoop, .... Ik hou er van om betast, gelikt en geneukt te worden. Anderen mogen gerust toekijken
xxx
|
ben 54 jarige geile tedere man uit jou streek
|
|
|
|
altijd zin in sex |
|
|
|
|
|
|
ton1803
|
Geplaatst op 29-04-2009, 13:32 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Fantasia,
Ik weet niet of ik voor U oud genoeg ben(48), maar ik zie er goed uit, normaal(18cm) geschapen, blonde haren en blauwe ogen en ik zie het wel zitten om je eens lekker te likken en te neuken. Laat me maar zo vlug mogelijk iets weten. Ik woon in Lommel net op de grens met Mol(Antwerpen) en ik ben alleenstaand, ik kan dus alle kanten op. Ben ook bereid om enkel toe te zien, maar ik kan je dan niet garanderen dat ik mezelf dan niet zal aftrekken. Mijn mailadres is: ton1803@hotmail.com
groetjes,
Tony
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zippofreak
|
Geplaatst op 31-07-2009, 20:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Fantasia,
Als je nog op zoek bent naar een oudere man dan mag je wel bij mij langskomen Ben weduwnaar van 62 en nog elke dag geil Hou ontzettend van beffen en vingeren eventueel ook je kontje Ben ook een borsten en tepel freak, zal deze ook verwennen. Wil graag afgetrokken en gepijpt worden en wat er verder nog van komt Kan thuis ontvangen en woon in Eindhoven Geile groetjes, Peter
|
|
|
|
Man wil graag gratis vrouw beffen en vingeren |
|
|
|
|
|