|
robert1973
|
Geplaatst op 04-02-2009, 00:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Afgelopen weekend heb ik gevreeën met een vrouw met grote borsten. Haar borsten waren vol en rond. Ze had cup c. Haar borsten stonden onnatuurlijk naar voren (piramidevorm). Ze voelden veel harder aan als de borsten van andere vrouwen. En ze schudde minder heen en weer toen ze me bereed. Ik wilde het de dame in kwestie niet vragen om dat ik niet wist hoe ze op dat moment zou reageren en ik de sex ook niet wilde verpesten. Begrijp me niet verkeer hoor. Het formaat van haar borsten beviel me uitermate goed. Ik heb er volop mee gespeeld. Ik kon er niet vanaf blijven.
Wat ik me afvraag is of je kan zien en/of voelen of borsten opgevuld zijn met siliconen, gel of wat dan ook. Ik ben benieuwd of iemand mij hier meer over kan vertellen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
lachen is gezond. sex ook. beide doe ik graag! |
|
|
Sirx
|
Geplaatst op 04-02-2009, 10:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waarom vraag je het niet gewoon aan haar? Dat je het niet tijdens de sex wilde doen kan ik me voorstellen, maar nu kan je het toch gewoon vragen? Wat het antwoord ook is, je kan haar oprecht een compliment maken dat je ze zo mooi vond en heerlijk om mee te spelen.
|
|
|
|
Ik zou zo graag twee armen vinden die me lang en lief omhelzen zouden. |
|
|
powerplantje
|
Geplaatst op 07-02-2009, 06:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zoals Sirx al zei, vraag het gewoon, dat je gewoon nieuwsgierig bent of die prachtige borsten van haar aangeboren zijn of dat ze de natuur een handje geholpen heeft 
Denk niet dat de meeste vrouwen daar problemen mee zullen hebben, als ik mis ben mag men mij gerust verbeteren.
Zelf heb ik iig nog nooit neptieten in mijn handen gehad om het maar zo te zeggen dus kzou het niet weten. Wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Dit bericht is gewijzigd op 07-02 06:12.
|
|
|
|
|
|
|
Plipski
|
Geplaatst op 07-02-2009, 11:49 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
De vorm hoeft niet altijd iets te betekenen, er zijn verschillende vormen namelijk. Dat ze harder zijn en recht naar voren blijven steken en zowaar niet wiebelen, dat kan een teken zijn van implantaten. Ik weet niet hoe oud de dame in kwestie is, maar als het flinke borsten zijn, dan zal een natuurlijke borst altijd te maken krijgen met de zwaartekracht, helaas.
|
|
|
|
|
|
|
robert1973
|
Geplaatst op 08-02-2009, 23:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
bedankt voor alle reacties. of ik het er zal vragen, moet ik eerst over nadenken. Indien ze geen implantaten heeft zal ze dit namelijk niet echt waarderen. Even ter aanvulling. De dame in kwestie is 23 jaar en niet zwanger. Wat de zwaartekracht betreft vind ik het zelf eigenlijk juist mooi staan als ze een klein beetje hangen waardoor ze er natuurlijk uit zien. Niet teveel, dus geen hangtieten.
|
|
|
|
lachen is gezond. sex ook. beide doe ik graag! |
|
|
Noek
|
Geplaatst op 09-02-2009, 16:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-02-2009, 23:19 robert1973 schreef:
bedankt voor alle reacties. of ik het er zal vragen, moet ik eerst over nadenken. Indien ze geen implantaten heeft zal ze dit namelijk niet echt waarderen. Even ter aanvulling. De dame in kwestie is 23 jaar en niet zwanger. Wat de zwaartekracht betreft vind ik het zelf eigenlijk juist mooi staan als ze een klein beetje hangen waardoor ze er natuurlijk uit zien. Niet teveel, dus geen hangtieten.
|
Persoonlijk denk ik dat je het gewoon kan vragen, de dame in kwestie zal denk ik zich niet gekwetst voelen als het niet zo zal zijn, ze zal dit misschien eerder als een compliment zien.
En als het wel zo is, Tja, ik denk als je zoiets neemt kan je die vraag verwachten, dus waarom ontkennen?
Maarja, thats my opinion
Dit bericht is gewijzigd op 09-02 16:19.
|
|
|
|
Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie regels |
|
|
|